hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Márton - 2013-07-31 22:21:04

.. a jelenség ismert, hogy egy ponton, ha lejjebbengedük a tűt 1-el, a motor fullad, mintha sokat kapna. Ez nagyban megnehezíti a hibaok megállapítását és rontja a tisztánlátást. - a nehézséget az okozza (miután látom, nehezen olvashatók a képek) hogy 55-nél kisebb alapjárati fúvókánál kisebbel jelentősen gyengül az alapjáratom, 2.68.as tűdűznivel 15-25°C tartományon belül szinte kiválóan működik, míg 30°C-on megugrik hirtelen a fogyasztás. Feltehetően alacsony gázadásra eléri a felette lévő határvonalat, ellenben 135-ös főfúvóka mellett kell egy megadott tűmagasság, hogy ne ejtse el a működést és sokkolja a motort. (ez a kifejezés fordítóból van, de nem rossz a kevés üzemanyagot kapó gép túlzott hőfejlődéses és fogyasztásos üzeméhez) 2.6-os tűdűzni volt az NDK-s változatban, utángyártottban 2.7mm átmérőjű. gyári főfúvókaméret 130, aminél félő hogy elejt..

Nem jövök rá, mi lehet a jelenség oka.
Így nincs értelme fúrni, mert hamar szét lenne hajtva.

Mégegyszer köszönet mindenkinek :)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu