hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2003-06-26 11:51:44

Hello atis

Látom nem halmoznak el feleletekkel, gondoltam én válaszolok, bár 125-ösöm még nem volt, de ugye a madár az madár.

A dugattyút a hengerhez szokták méretezni,(illetve fordítva, bár már hallottam olyat is, hogy megfúrták a mocit, szoros lett azután 1-2 századot leesztergáltak a dugóból)ha veszel 1 dugót ritka ha pont jó bele, hogy őszinte legyek így fejből nem tudom milyen illesztésnek kell lennie, de ha nem jó akár be is állhat a gép. Utánnanézek, hogy pontosan mennyivel kell kissebnek lenni a dugónak mint a henger, ha találok valami adatot megírom.
Egyébként miért kell a dugattyút kicserélni? Az szokta bírni a strapát, ha nincs megsérülve, elég gyűrűt cserélni.

Előző kérdésed az olaj: Az normális ha a forgattyúsházban van egy kicsi belőle, az a benzinből csapódik ki (kenés céljából), de ha sok van, akkor nézd meg a tengelykapcsoló felöli szimeringet, mert onnan jöhet át olaj. Ha rossz a szimering a moci nem megy, füstöl, néha magától felpörög, és az olajban is kell lenie benzínnek. (nézd meg nem híg-e, szagold meg, bár a hajtómű olaj magában is rohadt büdös.)

Ennyi, remélem segítettem!
üdv Attila

:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu