hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


zsakfos - 2008-06-06 19:29:10

Na szóval.Megkérdeztem havert.Ő azt mondta
hogy 2 megoldás van.Az egyik hogy meghagyod a Jawa kifliket(ő igy csinálja),a másik hogy az Etz kifliket teszed a motorra.Ha az eredeti kiflikkel csinálod akkor a telószár felső részéből le kell esztergáltatni mert kicsivel vastagabb mint a Jawa telószár.Az alsó kifliknél meg pont ellenkezőleg.Kb 0.5 mm-es lemezzel ki kell hézagolni.Ha az etz kiflikkel akarod megoldani akkor viszont csapágy problémák lesznek,meg hosszabb is az etz kifli tengelye ugyhogy abból le kell valahogy szedni.Ő azt mondja egyszerűbb ha a Jawa kiflikkel csinálod,mert akkor egy esztergályossal leesztergáltatod a telószár végét meg szerzel egy 0.5 mm vastag lemzdarabot azt kész.Ja még azt is mondta hogy kell majd esztergáltatni valamit a rugók fölé mert nem igazán fesziti elő a csavar.Ez próbálgatás kérdése lesz.Konkrét méreteket nem tudott mondani mert még ő is a készités fázisában van.Egyébként megmértem az Etz telószárak között 175 mm van.Ez a lyukközepek távolsága.35 mm vastag a telószár.Tehát a telószárak belső szélei között 140 mm van.Remélem tudtam segiteni,bár ha valami nem egészen igy van(a telószármérés kivételével)az nem az én saram hanem a haveré.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu