hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 28. szombat 
Kamilla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-11-19 23:46:10

Tényleg ne menjünk el egy gépipari tankönyv irányába, mert ha egyszer az "átlagfelhasználó" számára is érthető dolgokat szertnénk megosztani egymással, akkor felesleges szabványokat írni.
A lényeg szerintem:
A perselyes hajtókarok (pl. 350-es Jawa alul felül cseréhető acélpersellyel) anyaga puha vas, középtájon könnyen hajlíthatóak, a perselyek anyaga cspágyfém, amiben még egy 100-as szöggel se igen lehet kárt tenni.

A nem perselyes hajtókarok (pl. MZ / ETZ alul és felül anyagában edzett) anyaga középen puha, a két végén pedig a felületi edzés következtében rideg, így azok furatainak belső futófelületét tekinthetjük csapágyfémnek.

Azt pedig továbbra is fenntartom, hogy a derékszögelés bevett módszere a dugattyúpalást és a hengerfal práhuzamosság vizsgálata, aminek korrigálására a hajtókar finom hajlítása a legjobb módszer, méghozzá -kifejezetten a felületek sérülésének elkerülése végett- a csapszegbe dugott szerszámmal.
Aki megfogadja az így csinálja, aki nem, az meg majd másképp.
Aztán akinek sok motorja van, az kísérletezik, akinek csak egy az, meg majd kockáztat.
Ennyit akartam mondani.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu