hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 28. szombat 
Kamilla

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


emzoli2235 - 2006-11-19 18:40:06

Szerintem nem célszerű, a hajtórúd felső szemén keresztül hajlítani a hajtórudat, pláne nem a görgőkön keresztül, akkor inkább egy megegyező méretű rúddal, ha már mindenképpen így csinálod. Természetesen nem úgy gondoltam, hogy felül kell megtámasztani, és görbíteni is.A hajtórúd anyaga NEM csapágyfém, az egyszerű motoroké c35 c45 acél. Sajnos a kereskedelmi forgalomban kaphatóak a mai napig is ÖNTÖTT!!! hajtórudak. Egy ismerős gépész 20 dbkülönböző hajtórudat vizsgált meg 2-3 éve, ezek EGYIKE SEM felelt meg semmilyen szabványnak sem, vagy nem voltak párhuzamosak,(vagy csavarodotak voltak), vagy az anyagminőségük nem volt megfelelő,igaz ezek mind simson utángyártott cuccok voltak, vagyis nem Mz amirőt te beszélsz.Elhiszem , hogy a csepptankos jawa bronzbetétes hajtórúdját is így szokták kiigazítani, viszont senki nem is mért ezután a kiigazítás után 'lukkrekséget':), ebben biztos vagyok. A hajtórúd bevonatmentes felülete-jelen esetben a hajtórúd-felsőszem külső fele- nem edződik be, ez hajlítható, és szerintem hajlik is, nem lennék meglepve, ha az edzett futófelületen -ami nem hajlik-, a hajlításkor keletkezett mikorepedések lennének a felelősek a futófelület idő előtti kipattogzásáért
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu