hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2006-05-21 01:00:49

Avval a karbival akkor kellene alapjáratnak lennie, ha a dugattyú teljesen zárva van, mert az alapjárati rendszer adja az előre bekevert anyagot oldalról.
A levegőt a 3 kis levegőfurat (a légszűrőház felöl) egyikén kapja. A benzint pedig a a súbertű csatornájából szívja az alapjárati fúvókán keresztül. Ez az alapjárati fúvóka el van dugva, hiszen "le van dugózva" egy csavarral az úszóház felöl.
Mivel az főrendszerből szív az alapjárati is (ellentétben a régebbi karbikkal) ezért ha a karbiban valami utángyártott "szar méretű" tű vagy fúvóka van, akkor az simán elronthatja az előre kiszámolt keveréket.
Nekem eredeti alkatrészekkel még soha nem volt gondom. Ez lehet az egyik hibaok.
A másik okként továbbra is azt kell feltételeznem,hogy a karbit nem szedted szét teljesen és ezért nem az összes furatot tisztítottad ki.

Ha mindent kiszedtél belőle, akkor a következő alkatrészek kell külön látnod (ezek már tovább nem bonthatóak):
- úszó
- úszó tengelye
- tűszelep háza
- tűszelep fúvókája
- túszelep hegyes rúdja
- főfúvóka
- főfúvóka keverőcsöve
- alapjárati fúvóka dugója (csavaros)
- alapjárati fúvóka
- alapjárati keverékcsavar
- alapjárati keverékcsavar kis rugója
- alapjárati levegőcsavar (kis o-gyűrűvel)
- súberű

Nekem volt olyan karbim amit benzinnel (nagyolás), majd nitróhigítóval(zsírtalanítás) majd domestossal/sósavval (vízkőoldás), vízzel alaposan (a savak miatt) kellett tisztítani ebben a sorrendben akár 2-3-szor is, mire minden járat teljesen tiszta lett. Ez csak a TELJESEN ÜRES spiáter öntvényre vonatkozik, az összes réz alkaltrészt (fúvókák, tű, szelep darabokban, úszó) szintén külön nitróval majd sósavas oldattal tisztítottam. Hibátatlan is lett végül mindegyik, mert a pattintós karbi erdeti alkatrészek és tisztán egy elég jól eltalált karbi.

Üdv,
Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu