hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-05-02 14:37:00

Killer, tatter, winjan !

Aki a 300-as ETZ átalakítást profin csinálja:
Szikszai Károly, Bp. XIV. kerület, Cserei u. 14. ( a Stefániáról behajtva egyirányú). tel : 20 / 941-39-60
A hengert, a dugót és a hengerfejet kell hozzá elvinni. Csinál egy fúrást és utánmunkálja a hengerfejet. Elsőre soknak tűnhet, mert olyan 8000 Ft-ot kér érte, de azt ne felejtsétek el, hogy 0,5 mm-es lépésekben kifúrni a hengerből 6 mm-t, az magában egy fél nap. És szépen hónol, jól illeszt, az én 300-asomban most van 1100 km és nem akar megszorulni, pedig a mátrában járattam be. Mostanra 110-et már bevállaltam vele a pályán.

Egy lengyel gyártmányú 300-as dugó + két gyűrű + csapszeg + tűgörgő kijön 6000 Ft-ból Futár Petinél (Bp. VI. Zichy Jenő u. 34. Tel : 20 / 976-96-88 vagy 06-1-312-15-26) Tudtommal postázni is szokta az alkatrészeket.
Érdemes az alapméretet (75,45) vagy az első túlméretet (79,95) venni és akkor még van egy lépcső, ugyanis az ETZ perselyébe 76,5 mm a legnagyobb fúrható méret.

TS 250/1-esbe nem jó az ETZ dugyattyú (a 300-as sem), mert csapszegnél összerakva az ETZ dugó 4 mm-rel magasabb. Viszont ETZ hengert talán tudsz feltenni a peregyes blokkra, csak a blokk rögzítését kell átgondolni (a peregyest nem ismerem)

Azért, aki fel akarja fúrni 300-asra, az gondolja át, hogy milyen gyártmányú és állapotú a főtengelye, mert a frissen fúrt 300 ccm elég nagy terhelést ad a főtengelynek, főleg egy használt 250-eshez képest. Olyan 40 ezer km-rel a főtengelyben még a gyári DDR minőség esetén is érdemes elgondolkozni egy főtengely felújításon is egyben.

Üdv,
Peti74


:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu