hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2003-06-10 18:31:22

Üdv Roli
Na én már csináltam, de nem nagyon érdemes, a csavarok osztása jó, a főtengely is bírja. A gépem sajnos tuningot is kapott, megy mint golyó. DE!!
Ha ezt a teljesítményt ki is akarod használni a következőkre számíts:
1, A kuplungot lepörgeti a kúpról.
(egyszerűen javítható)
2, A vázat eltekeri. (a blokk ferdén áll, a lánckerekek nincsenek síkban, és a motor szitálni kezd, veszít (amúgy sem híres) stabilitásából.)
3, Ezután tördeli a láncon a görgőket.
4, A legjobb: Ha nagyon rángatod neki,(és a kuplungot már felékelted) a gyári láncfeszítő lemezt eltépi(nekem 2 lemez járt így), a kerék előre csúszik(persze csak egyik oldala, ettől a kerék eltér a futásiránytól)+ a lánc átugrik v. szakad + a motor szitál és ha éppen gyorsan mentél olyat perecelsz azt se tudod mi történt.
Na ezek a tapasztalataim :-)
Ha a fent leírt gyenge pontokat valahogy elhárítod biztos jó, de az
enyém szar lett. (A vázzal nem is tudom mit lehetne csinálni, hogy ne húzza el, és a blokk egyenesen álljon)
Azóta én vettem egy másik ETZ 250-est, ez meg a garázsba pihen (Eltört a kuplungkosárban a csapágy),nincs is nagy kedvem megcsinálni, mert semmit sem ehhez terveztek benne, kész életveszély
Ha a tiéd aránylag jól megy, nincs vele sok baj ne csinálj vele semmit, mert ha egyszer elkezded mindíg lesz újabb gyenge pontja, és csak a pénzt szórod rá.
Ps. Egyébként nagyon harapós, ugrik mint hegyikecske de össz. csak 20-25 Km/h val gyorsabb mint amit később vettem gyári állapotban, igaz 2-ben 95-körül megy a fordulatszámmérő meg az ütközőt veri,(szerintem 10 000 körül tud pörögni) de 5-ben már nem pörög ki.

(bocs ez kicsit hosszú lett)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu