hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2019. július 19. péntek 
Emília

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Elek_Sanyi - 2005-10-10 23:13:26

Sziasztok!

Fullkopy, Zapkorte, HyGy és a többiek, akik már régóta Jawasok. Van egy dilemmám. Most köszörültettem föl a hengeremet 58.25-re, és dugót akarok csináltatni hozzá. De nem tudom hogy mekkora legyen a súlya. Egy spéci egyedileg gyártott teflonozott dugó kerül bele. Problémáim: A régi 634-es Jawanak a dugója könyebb mint a 638-asé, de a főtengely sonkák ugyan azok. Van egy bontott 634-es főtengelyem, és direkt vettem egy 638-as főtengelyt arra a célra, hogy összehasonlítsam a öket. Következő gondom, hogy a bontásokból két különböző csapszeg került elő. Az egyik fajtában átmenő furat van, a másik fajtában pedig zsákfurat, egyik végén zárt. Az átmenő furatos 43g, míg a zsákfuratos 50g. KINEK MILYEN CSAPSZEG VAN A GÉPÉBEN?????? Mert az én 638-asomban átmenő furatos van, és úgy remeg hogy leráz magáról. Ezért próbálok rájönni, hogy miért. Ha van valakinek ötlete vagy tapasztalata a Jawa tömegkiegyenlítésével kapcsolatban, az légyszives írjon nekem.
Még néhány adat:

634-es dugó gyűrűvel együtt: 212g
638-as dugó gyűrűvel együtt: 214g

Köszi
:: Fórumok ::
Motoros túra (17711)
Izs (611)
Jawa (27081)
MZ (48895)
Simson (3405)
police (1763)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu