hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2019. november 15. péntek 
Albert, Lipót

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Peti - 2004-07-16 14:08:21

Namost, az eredeti lábtartóhoz kell olyan váltókar, amit nem lábfejjel, hanem sarokkal mozgatsz?

Nos végülis az eljárás szinte azonos, a csopperes, és a saját lábtartó esetén.

Mindkét esetben kell egy mz váltókar, amit elvágsz kb félhosszúra, mejd úgy teszed fel a váltótengelyre, hogy lefelé álljon, ne vízszintesen, majd a végébe fúrzs egy lyukat.

Ezután meg kel csinálnod a váltó "mását" vagy a csopperes tartón vagy a saját tartóján, vagyis kell egy csű, amit ráhúzol a lábtartóra, akkora cső, hogy el tudjon fordulni rajta.
majd erre a csőre laposvasbőól hegesztesz egy olyan alakú, váltókart, amilyet akarsz, és a cső aljára egy kis laposvas csonkot, amit szintén kifúrsz.

Ezután a két furat (az eredeti és a maszek váltón lévő) közé kell hajtogatnod valami rudazatot, és kész.
Persze vedd figyelembe, hogy az eredeti és a maszek váltó mozgása ellentétes irányú lesz, ha ezt ki akarod kerülni, szükség van még egyéb trükkre is.
A rudazatot legjobb állíthatóra csinálni, így be tudod lőni a kapcsolási érzékenységet.

Na asszem hirtelen ennyi.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17801)
MZ (48913)
Jawa (27095)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Motorszervíz (2866)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu