hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2006-05-21 21:22:29

Igazándiból Magyarország ezeknek az igazi vesztőhelyük. Japánban csak a természetes elhasználódás fenyegeti őket, de amikor az első magyar tulajdonos kézbe veszi... jönnek az ideig-óráig célravezető félmegoldások és bütykölések, elmaradnak az előírt karbantartási műveletek (olajcserék, szelephézag-állítás stb), egyszerűen szétbasszák a motort a hanyagságukkal és a faszariságukkal. Utána eladják - mondjuk neked.
De a japó motorok tényleg úgy vannak összerakva, hogy nem nagyon lehet csak úgy "meggenerálozni", mint egy MZ-t. Az enyimbe pl. a vezérműtengelyeknek nincsenek csapágycsészéi, csak úgy standapityere forognak a speci aluötvözet hengerfejben. Jó, hogy tényleg jól meg van csinálva és rendeltetésszerű használat mellett soktízezer kilómétert elmegy, de ha már egyszer ilyen vagy olyan okból szétbaszódott, akkor egyszerűen nincs mód a javitásra, cserés az egész hengerfej. A blokk többi része hasonló stílusban előadva. Szóval tényleg jól meg kell nézni, nem megvenni ifjonti hévvel olyat, aminek már lóg a bele, hogy "majd megbütykölöm" mert a bütykölés egyszerűen nem volt tervezési szempont ezeknél. Amíg mennek, mennek, utána méhtelep.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu