hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 04. szerda 
Borbála, Barbara

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


piri - 2006-04-13 15:31:29

Az "ilyen súlyokat" az egészen pontosan 115kg. A saját tömege meg 85kg. A teherváltozaté + azthiszem 125/75 kg.
Ezt a gyártó cég mondja na+ a KFF mivel ezekkel a paraméterekkel engedik közlekedni közforgalomban. Ugye nem gondoljuk, hogy ha müszakilag nem lenne biztonságos engednék a forgalombahelyezését?
Sajnos már nem emléxem, hogy hogyan v. egyáltalán lehetett e állítani a Dunámon a rugózást mert több mint 10 éve eladtam mivel életveszélyes volt. Érdekes módon a Pannónia gyári féklassítási értéke nem felel+ a mai műszakilag kívánatos értéknek ezért én nem értem, hogy pl. az egyáltalán hogyan kaphat műszakit.
De visszatérve a Duna oldalkocsira arra biztosan emlékszem, hogy laprugós volt.
Remélem nem kell bizonygatnom, hogy a spirálrugós hidraulikus lengéscsillapítás az egy modernebb konstrukció. Továbbá remélem azt sem kell bizonygatnom, hogy a hidraulikus fékrendszer modernebb a huzalostól, a tarcsa+ a dobostól. Egyébként a fék feladata, hogy a mozgási energiát hővé alakítsa megfelelő hatásfokkal (féklassítási érték), hogy ezt milyen technikai mószerrel éri el az mellékes.
Pl. a Jawa 2 kulcsos dobjai igen jó hatásfokkal működnek és akár 1 ETZ tárcsára is rápiríthatnak ez korántsem monható el a Pancsiról sajna (ezér adtam el - többek között).
Személy szerint a huzalféktől azóta rettegek mióta a P10-esemen elszakadt vészfékezésnél na az elég gázos volt szerencse, hogy nem vol fenn a Duna.
A stabilizátort az MZ mérnökei tervezték és évtizedeken keresztül gyártották. Ha nem lenne értelme nemhiszem, hogy így lett volna. Amúgy a TS250-re 3590802-es vázszámtól lehet oldalkocsit szerelni. Nyilván a Tied korábbi lehetett.
Attól, hogy Te nem érzel külömbséget fékpadi mérések még igazolhatják a stabilizátor jelentőségét 8-).
Wolfram Riedel - Christian Steiner által írott MZ Hogyan tovább? című könyvében a 71. oldalon a 22. ábra mutatja az oldalszélvédőt 8-).
Na jó lehet, hogy a vászontető az házi :-).
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu