hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2006-03-12 17:21:45

Ez nem egyetértés kérdése, egyértelmű hogy nemcsak sík úton nő meg rendkívüli módon a féktávolság, hegyről lefelé ez ráadásul hatványozódik.
Az oldalkocsi önsúlya és benne az utas, olyan fékezetlen teher, amelyet nem tudsz kompenzálni. Ugyanaz a jelenség lép fel szinte, mintha gépkocsinál a hátsó fékkör nem működne.
Hibalehetőség semmivel nem nagyobb, mint akár a hátsókeréknél, ugyanaz a fékdob, pofák, szintén bowdenes...
Én közúton használom, a belvárosban is Budapesten, leggyakrabban utassal, tehát a biztonságos közúti közlekedés a kívánalom, nem a kaszkadőrjáték a sóderbányáknál.Ugyan azt is szeretem, de egész más téma.

A fék beállításával, próbálásával eleget játszottam, a gyakorlatból tudom, mekkora gondot okoz az oldalasfék hiánya, ha az oldalkocsi terhelt..
Nem csak azért vagyok ilyen szigorú a fék kapcsán, mert autószerelő vagyok,gyakorlatilag ez derült ki a próbák során..

Lehet neked bármennyi tapasztalatod, ha vészfékezésnél az a fék hiányzik, ami csak annyira rövidítette volna meg a fékutat, hogy időben meg tudj állni..Van arról fogalmad, hogy mondjuk ötvennél,utassal az oldalasban, ha hirtelen fékezni kell, hány méterrel gurulsz tovább , ha nincs oldalkocsiféked ? Tippelj !
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu