hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2006-03-12 12:30:14

Létezik olyan oldalkocsi is, amely saját fékkel gyárilag nem rendelkezik. Lehet, hogy ezt az összeállítást nem szívesen vezetném :-)
Amit leírtál, az olalkocsi fékezetlen tömege miatt van.Fékezéskor eléd akar vágni
ezzel szemben gyorsításnál le akar maradni...

A kerékméret dolgot, amire hivatkoztam, úgy is lehetne szemléltetni, ha pl. egy szgk-n az egyik első kerék jelentősen kisebb a többinél. Fékezéskor egyértelműen a kisebb kerék felé húzna, elsőkerékhajtás esetén pedig a már gyorsításkor is elhúzna.

A bowdenes hátsó és oldalkocsi fék amúgy azért van jól kitalálva, mert nem "középhúzós",mint egy szgk kéziféke, tehát nem szimmetrikus fékerő-elosztású,( itt ugye feltétel, hogy mindkét oldalon azonos ellenállás legyen - rugóerők, stb-) hanem lehetővé teszi a mkp. hátsó fékének beállítása után, az oldalkocsifék önálló hozzáhangolását terhelés, és a kerékméret különbözősége miatt.. nekem ezen túlmenően az azonos márka és mintázat vált be mindhárom keréken, de mint régebben írtam már, az oldalkocsi fékbetéte keményebb,( gyári eredeti fehér, szegecselt ) mint a többi ( utángyártott, szürke , puha ) ez viszont így lett jó.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu