hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. április 20. szombat 
Tivadar, Odett

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2006-12-21 10:56:57

Hello!
Az jó, hogy egy hozáértőhöz került, legalább túléli!
Én csak a pincében félsötétben láttam a blokkot, ott nagyon korekt megoldásnak tünt. Na meg én sem vagyok egy kimondott Junak szakértő. De tetszett, azt hittem gyári!
Azért az már elég elvetemült ember, aki nekiáll így átfaragni!

Az említett oldalon ott van az 500-as!
Így:
"* Junak - M07, M07R, M07C, M07 B20, M07 B21, M10, M10 MO, M13, M14, M10 B20, M10 B21, 500, 350C"

Jut eszembe az M13-ast mekkorára akarták csinálni, így a képek alapján szép nagy darab henger van rajta! Tudom, hogy nem lett belőle széria, de abból is maradhatott 1-2 darab. Az nem lehet 500-as? (Arról sem találtam semmit...)
link:
http://www.junak.net/m13.htm

Én úgy tudtam, hogy az Amerikába/Kubába szálított az 500-as volt, de már én is kíváncsi vagyok, így körülnéztem a neten, és semmi adatot nem találtam róla. Tudni kellene Lengyelül, akkor talán kiderülne ez-az.

Én meg megvettem a sráctól, az oldalkocsis /1-es MZ-t!
Már csak az M10-est kell összeraknia és eladni, mert azt meg időközben szétszedte...
És akkor jöhet neki a vágyot új motor!

Üdv Attila

:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu