hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Doni - 2004-04-21 14:11:22

Szia Kálmán!

Köszi a tételes kifejtést. Nekem már megvan a könyv, ebből annyit hámoztam ki, hogy 1950-ben 834-836 U-t gyártottak. Persze ettől több készült 1950 márciusáig. Nagyon jó, hogy írtad a költségeket: most vasárnap nézem meg a 150-re tartott mocit. Én - mégha nem is mindennapos használatra, de - nem csak hétvégéken szeretném használni. Épp ezért nekem a motorrész 100%-os felújítása a fő cél, persze nem úgy, hogy a moci többi része marad a lerobbant állapotban, azokat is szeretném újítgatni, de első körben nem ragaszkodok a legapróbb mütyűr eredetijéhez. Szerintem a motor papír nélküli, ezért azt szeretném megtudakolni Tőled, hogy milyen mizériákat kell végigcsinálni ebben az esetben. Az egyik pannóniás guru azt mondta, hogy ilyenkor az adásvételi szerződésbe írjuk bele az eredeti rendszámot, amit a vázba ütöttek bele (tényleg, ez a Pannóniáknál is igaz? ott is beütötték a vázba a rendszámot?). Ezzel már el lehet szerinte indulni a bürokrácia útvesztőjébe. A Pannóniák közül még a TL-t (ez váltotta le a Csepel 250-est)és s könnyebben elérhető T5-öst nézegettem. A TLT csak a tokozásban tér el a TL-től?
Még 1-2 kérdés a Csepel 250-esről:
1. A képeket nézegetve feltűnt, hogy (ahogy én látom) egyes 250-eseken eltérő az első lámpa mérete. Nekem speciel a nagyobb méretűvel tetszik jobban. Melyik a ritkább?
2. Ha csak a motor felújítását nézzük, mégha csak sac szinten is, de mennyi lehet ennek a költsége ha mással csináltatom? Sajnos nem igazán műszaki a végzettségem, de lelkes vagyok és van olyan autószerelő ismerősőm, aki esetleg segítene, de elképzelhető, hogy lesz olyan pont, ahol mindez nem lesz elég és egy 3. félre lesz szükség.
3. Esetleg olyanon is gondolkodok, hogy előszőr egy Pannóniát állítok talpra és a Csepelről szövögetett álmaimat apránként valósítom meg. Ma olvastam 1 hirdetést egy 1963-as Pannóniáról, papírok nélkül lerobbant állapotban (a motor 1 kerti kapából lett visszaemelve) 25-ért árulnak. Mennyire szabad 1 ilyenbe belevágni? Persze ez függ attól is, hogy mennyire és hogyan lehetséges (költség + kálvária)papírok nélkül forgalomba helyezni 1 motort.

Előre is köszi a válaszokat!

Doni
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu