hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


andris - 2007-02-08 00:30:28

Szevasz.

Előástam az alkatrészjegyzékemet meg a gyári gépkönyvet is,és most káosz van.

A gépkönyvben a rajzon tisztán látszik az ábrán az általam említett bakelit tömítés,amit a könyvben felső vezető csapágynak hívnak.Az nincs benne,hogy miből készült,de van egy ugyanilyen alső vezető csapágy is.A felső vezető csapágy fölött van az a peremesen visszahajtott lemez(amit te is említettél).Ez a gépkönyvben nincsen nevesítve,viszont az alkatrészjegyzékben igen.Porvédősapka(323525 jelöléssel)a neve.Szakmai száma:MT 52, és 2,20 ft-ba került.

A gépkönyvben az is tisztán látszik,hogy az általam említett bakelit tömítés(vezető csapágy),és a peremes lemez(prvédősapka) között nincsen semmilyen gumi szimmering.

Az alkatrészjegyzékben viszont szereple a te általad említett szimmering,gumi tömítő betétként(323524 jelöléssel),MT 51/1 szakmai számmal.És itt az a tömítés amiről én beszéltem szerepel réz és bakelit kivitelben is.


Szóval most amit én levontam az az,hogy volt olyan csepel amiben csak bakelit/réz vezető csapágy szerepelt,mint tömítőanyag,illetve volt olyan amelybe beszerelték a gumi tömítőbetétet,bakelit illetve réz vezető csapággyal kiegészítve.

A gépkönyvem 1954-es kiadású és Csepel 125/T motorhoz való.Az alkatrészjegyszék másolataának évjárata ismeretlen,és csak annyi van az elején feltüntetve,hogy Csepel 125 ccm-es motorkerékpár alkatrészek.

Egyébként szerintem a tied az a változat,amiben a gumi tömítőbetét és a vezetőcsapágy is benne van.

Ha benyólsz a porvédősapka alá,akkor érezned kell a vezetőcsapágyat,ha végigvezeted rajta az ujjad.Mint írtam ez valami 40mm hosszú,tehát addig beér az ujjad.Ha nincsen ott,akkor több,mint valószínű,hogy azért fossa az olajat,mert nincs kitöltve a falvastagsága által elfoglalt hely,és a gumi meg kevés a kialakuló nyomás felfogására olajfolyás nélkül.

Remélem érthetően írtam le.Ha nem akkor kérdezz még.

Üdv.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu