andris - 2004-05-08 02:05:24
Szevasztok.Nem nagy a sztorim,de azért leírom,hogy meglegyen a ma esti tanulság.A múlt hét vasárnap nekiindultam a gépemmel barcikáról budakeszire.Felmálháztam a cuccot gumipókkkal az ülésre meg a krauserre.Mikor indultam volna(már be voltam öltözve)nem működött se a féklámpa,se a hátsó világítás.Nem akartam már szétszedni a dolgokat,mert előtte egy nappal ellenőriztem az izzókat.Gondoltam gyorsan feljövök még világosban,azt majd megnézem.De már du. 4 óra volt.Tehát világosban semmiképp sem tudtam volna felérni.Ez volt az egyik összetevője a dolognak,ami az egész út alatt idegesített és elvonta a figyelmemet a vezetésről.Folyton azon aggódtam,hogy ki fog belém jönni hátulról.A másik része pedig az volt,hogy miskolc után harsánynak mentem és nem emődnek.Márpedig ez egy dimbes-dombos erdőd része borsodnak.Pontosan nem emlékszem,hogy mi is történt valójában,de azt tudom,hogy a kilóméteróra 60-at mutatott,és mikor felnéztem róla,már egy kurva éles bal kanyart láttam magam előtt.Tudtam,hogy nem fogom tudni bevenni,ezért azt néztem,hogy hol eshetnék kisebbet.Fékezni sem volt értelme azon a kavicsos útszélen,mert lehet dobott volna rajtam egyet.Kb, 60-nal beleszaladtam egy vízelvezető árokba,ami nem volt kibetonozva.(hála az égnek)Ekkor a moci hirtelen megállt és a bal oldalára dőlt velem együtt.Olyan szerencsétlenül estem,hogy beszorult a bal lábam alá,és nem tudtam magam kiszabadítani.Nem esett a lábamra,de nem tudtam kihúzni alóla.Közben észrevettem,hogy a tanksapka szellőzőfuratán kis sugárban folyik a benzin egyenesen a forró henger felé.Ettől mégjobban pánikba estem és még vadabbul kezdtem rángatni a lábam,perszer eredmény nélkül.Ekkor már három autós is megálltm,akik együttes erővel emelték le rólam azt a kb.200 kilós mocit(rakománnyal együtt).Majd már 4-en kitoltuk az árokból.Mondtam jól vagyok és elmentek.A motor meg nem akart indulni.Nem tudtam mi a baj,hisz zsír akksi volt benne.Na akkor mondom hazatelefonálok.Közben rájöttem,hogy nincs pénz a telefonomon.Gondoltam is rögtön,hogy ekkora f@SZ is csak én lehetek.Pont volt ott egy telek,ahol szalcsit sütöttek.Tőlük kértem segítséget,hogy hazatelefonálhassak.A fószer segített beindítani a mocit.Régi motoros volt ő is.Azt mondta csak megszívta magát.Anyámékkal 3 várossal odébb találkoztam,és onnan bekísértek hazáig.Az eredmény:letört a fordulatszámmérő tartó konzolja,egy elhajlott hátsó index,elhajlott bal lábtartó,elhajlott bal kormányszarv,és karcolások a frissen festett tankon.A kormány visszahajlításán kívűl mindent megcsináltam,de olyan konzolt még szereznem kell.
Tanulság:
1:ne indulj el hosszabbb útra feltöltött(anyagilag és fizikailag)mobil nélkül
2:ne fújd túl keményre a kerekeket(ez is egy probléma volt)
3:vigyél magaddal pótizzókat,és működjön minden faszányosan
4:tartsd be a sebbeséget
Ui.:ma azért sikerűlt feljönnöm a géppel,bár szakadt az eső,és szarrá áztam,de nem volt semmi gikszer.Látod massino nem kell eső ahhoz,hogy eless.Ja és diósjenőn ott leszek a csajommal.Üdv. |