hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Buny - 2004-04-17 18:59:10

Attila!
Azt hiszem váltottunk már levelet ez ügyben, és írtam akkor neked, hogy Svájcban ez az alkatrész 300.- SFr körül lett volna. Ha ezt átszámoljuk 45000.- Ft körüli összeget kapunk. Egy posta költséggel is legfeljebb 50.000.- Ft, és ebben már az ottani kiskereskedői haszon is benne van. Tehát nem mindíg az alkatrész a drága, hanem a kereskedői nyereségráta.
Azt azért leszögezhetjük, hogy ez az alkatrész elméletileg a motor élete során soha nem ment volna tönkre, ha nem történik egy olyan malőr, mint ami veled történt.
Azt mér többször írtam, hogy én nem azért nem szedem szét, mert nem tudnám megcsinálni, hanem azért mert nem vagyok szerszámokkal úgy felkészülve, mint a szervíz. Talán Czövi tudná azt alátámasztani, hogy az embernek el kell tudni dönteni, hogy a saját munkáját végzi, és ezt másra hagyja, vagy motort szerel, és az így megspórolt pénzt tartja a zsebében.Le kell ülni kiszámolni, melyik hoz többet a konyhára. Bár azért azt ne felejtsük el, hogy a motorszereléssel bevétel nem keletkezik, csak nem lesz kiadás, azért az nem ugyanaz, hiszen ez feltételez egyfajta anyagi felkészültséget.
Bár tudom, hogy ez nálad nem nagy probléma, hiszen vasvillával hánytorgatot a pénzt a padláson, hogy ebben az időben ne legyen penészes!:-)))
A másik ok, amiért én a szervíz mellett döntöttem, hogy a felelősség az övék az elvégzett munka után, így a legnagyobb lelki nyugalommal vihetem vissza, ha valami nem megfelelő.
A szervízzel kapcsolatban én nem a 320.- Ft-os bowdenre gondoltam éppen, hanem arra, hogy a szervíz óradíja ugyanott van, vagy nem sokkal alatta, ahol a márkakereskedői díj van.
Persze én sem veszek mindent a szervízben, az olajat is magam cserélem, de a porlasztó beállítás, a kuplung csere legyen az ő gondjuk.
Azt már írtam, hogy azért van ez a váltás, mert nagyon megszaladt (szerintem a matrica az oka), de tavaly már beszéltem egyszer Czövivel arról, hogy ő az ETZ-t azért vette, hogy megszokja a motorozást, és ha tehetősebb lesz vesz majd valami mást. Nem is adta volna el, ha olyan jó anyagi helyzetben lenne, mint te Attila, hogy az MZ-t is, meg Yamahát is tarthatna egyszerre.(Lásd megjegyzésemet fent a vasvilla-padlás-pénz ürügyén.):-))))))))
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu