hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2007-08-22 10:33:49

Informálódtam!

Tesztek:
http://www.timeslip.hu/valtoztatas.php=absvsnoabs Érdekes ezen az oldalon a teszt!
(8- as pont)

Motor teszt idézetek: (Főleg ezt találtam a neten, biztos azért, mert a motorokon újdonság)

GS BMW: „Az opcionálisan kérhető rész-integrál ABS meglepő szabályzással zavarja össze a pilótát, különösen lejtőn lefelé szűnik meg időnként túl hosszú időre a fékhatás.”

BMW K 1200: „Ahogyan az opcionális részintegrált ABS is. Hol máshol lenne értelme az ABS-nek, ha nem az alpesi utakon, ahol nehezen megsaccolható a tapadás minősége?
Ilyen körülmények között azonban különösképpen jelentkeznek az Integrál-ABS gyakran emlegetett szabályozási problémái. A szabályozási elektronika meredek, hullámos lejtmenetben olykor korábban közbeavatkozik, mint ahogyan azt az ember szeretné, és ez nem hat éppen pozitívan a bizalomra.”

CB 1300: .” A CB az ABS-szabályozási tartományban még akkor is elképesztően lassít, ha lejtőn lefelé, igencsak lyukacsos talajon rosszul választottuk meg a fékezési pontot. Ez bizalmat kelt.”

Triumph: „Az ABS ellenben kritikát érdemel, hiszen az alkalmazást követően kell neki némi idő, amíg ismét maximális fékhatást tud kifejteni. Ez hosszabb fékutakat eredményez, ami különösen kellemetlen néhány hágó egyenetlen terepén, amelyeken az ABS-nek gyakrabban kell közbeavatkoznia.”

Hát ezek szerint van hogy jó, van hogy nem.

Még egy idézet:” Jó 25 évvel feltalálását követően 2004-ben ipari szabvánnyá lép elő Európában a blokkolásgátló (ABS) fékberendezés. Az Egyesült Államokban azonban a világpiaci vezetőnek számító Robert Bosch gépgyár már komolyabb ellenállásra számíthat, ha el akarja fogadtatni a szabványát”

Hát ez jellemző! Az amerikai gyárak szerint az ABS egy szükségtelen extra, nálunk meg kötelező.
Ennyit a neten való turkálásról, itt derült ki, hogy a Bosch lobbizta ki magának, hogy az EU-ban kötelező legyen az ABS. Egyébként van amikor jó, és van amikor nem. Az Amerikaiak szerint hülyeség!
Fogyasztói társadalom…

Ma jöttem dolgozni, és kipróbáltam, hátha én vagyok a hülye! Lakott területen 50 Km/h- nál átmentem egy útjavításon. (Valami cső miatt felvágták keresztben, és ugye azt mifelénk szintben visszaaszfaltozni már nem tudják.)
Szóval nem jött senki, így amikor átmentem az útjavításon, közben fékeztem egy rendesebbet. (Nem padló, csak határozott lassulás) A rendszer recsegett ahogy kell, a fékhatás meg hosszú méterekre eltűnt! De most nem ijedtem meg! :-)

Azt hiszem okosabb nem lettem, viszont megtudtam, hogy a rendesebb autókban kikapcsolható az ABS!
Gondolkoztam és arra jutottam, hogy nem győztek meg, én akarok vezetni, ha elcseszem a fékezést és csattanok, az az én felelősségem. Viszont ha az autó gondolkodik rosszul helyettem, Bosch bácsit nem veszi elő senki!
Szóval nem kell ABS, max kikapcsolható formában, és ha jég van majd bekapcsolom!
Bocsi, hogy hosszú lett!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu