hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2007-08-17 23:07:28

Egyetértek, amit manapság autónak hívnak, az elég gáz. Nekem specko a sok szar elektronika is böki a szemem. Jó, legyen benne egy hallos gyújtás meg egy szabkat, de az a sok felesleges szirszar... sensor cluster, esp, gps, active steering meg mittudoménmég mi minden bárgyúság... csak egy csomó hibaforrás, amire azért az átlag autósnak nem igazán van szüksége a dempszli dugójában.
A miniautó meg úgy ahogy van, megszűnt. még amit ma annak hívnak (wagon-r, morris, nuova fiat 500 stb) az is otromba aszfaltpattanás, akkora, mint egy zsiga, másfélszer nehezebb, és a belterében össze kell kucorodni. Az utolsó normális (praktikus, szolid, gazdaságos) autók a magyar piacon a skoda felicia, fiat seicento, renault twingo voltak, meg talán az ős-swift. De ez a kategória (a népautó) úgy látszik, teljesen kihalóban van, ma már kizárólag fogyasztómobilok kaphatók újonan. :-( (Na nem mintha nem gyártanának még normális autókat, pl. lada 111, yugo stb, csak éppen ide nem hozzák.)

A motorok sajnos szintén nem normálisak. Ott sokasodnak a hengerek, a szelepek, zsúfoltak, sokat kell szerelni, hogy egyáltalán hozzáférhess a cuccokhoz. Szelephézagállítást felejtsd el, mert ahhoz ki kell venni a vezérműtengelyeket, valamint kell egy szelephézagállító korongocska készlet, mert nincs ám csavar, a karburátorállítás szintén felejtős, szinkronteszter és gázanalizátor nélkül nem fog sikerülni (az injektorosokról nem is beszélve). No szóval nem ember léptékű a technika, ki vagy szolgáltatva a szaxervíznek, az meg jól megkéri az árát az alkatrésznek is, munkának is. Jobban mondva tulképp nem vészes a dolog, hanem mi keresünk keveset. 1000 eurós német munkanélküli segélyből vagy 1700 dolláros amerikai minimálbérből nyilván nem nagy kaland egy rizskályhát leszervizeltetni.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu