hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 23. hétfö 
Viktória

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Atilla - 2007-08-16 12:14:46

Elolvastam a hozzászólásokat, és rájöttem, hogy egyik féllel sem értek egyett!
(Természetesen...) :-)

Szóval:
ETZ 250 gyári adatok:
Gyorsulás 0-100km/h: 10.9s
Végsebesség: 130 km /h.

Úgy tudom a Jawa 350 is hasonlóan halad, talán kicsit gyorsabb.

Ha megnézed az átlag autók 90%-a sem gyorsul jobban. (Most nem a BMW, meg egyébb sokmillás luxusdögökről beszélek.)
Én általában egyedül, és hosszú távon max 100-110km/h körül szoktam használni. Lakot területen kívül beállok a kocsik közé, haladok velük, és ennél nem szoktak gyorsabban menni.
A 80-al pöfögő teherautókat is simán ki lehet előzni.
Szóval nem értek vele egyet, hogy nem lehet velük felvenni a forgalom ritmusát.
Az autópálya az más téma, oda nem való, és nem is megyek oda!
És nem csak ETZ vel nem megyek oda, hanem a Yamaha TDM-el sem, mert dög unalom rajta motorozni. Inkább elindulok hamarabb, csak érdekes legyen! :-)
Egyébként ETZ-vel 115 felett nem jó tartósan menni, az a határ.(Az enyémmel szerintem jó kiindulási alap, mert jó bőrben van, és semmi extrém tuning.) Szóval onnan nem is gyorsul igazán, 120- nál már ordít a motor, rezonál minden, instabillá is válik, na meg levisz a szél róla! Szóval hangos és kényelmetlen, nem egy nagy élmény! :-)
Persze, az sem mind1, hogy 115- nél már bizony 7 litert megzabál, míg finoman haladva max 90 körüli tempónál 4 liter körüli benyával beéri.
Ennyit erről, lényeg, hogy simán lehet vele menni a forgalommal.
A másik téma:
Nekem is van nagyobb, tele nyomatékkal, és egész más élmény vezetni. De nem azért vettem, mert az ETZ nem tud haladni a forgalommal!
Viszont ha feldobok három dobozt, telepakolom több heti kemping cuccal, és esetleg még ketten is ülünk rajta, az már valami. Oda egy 500-as már igenis kicsi!
De pl a Morával szoktunk túrázni, és csak 1 személlyel, de 2 hétre megpakolva a 650-es BMW, épphogy határeset!
Tapasztalat, hogy így azonos tempónál kb 1,5- szer többet eszik mint a 900-as, és a cammogó kamionok előzgetése is kihívást jelent neki.
Összefoglalva, a normális állapotú szocik még bírják az iramot, és bizony van mikor kevés az a 650ccm!
Nem is beszélve róla, ha valaki nem közlekedni, hanem ökörködni akar, és 200-al akar haladni a körúton, meg 300-al az autópályán.
Nekik pláne kevés...
Megjegyzem, ők azok akiket nem szeretek, de ők is léteznek, és nekik is gyártanak motorkerékpárt. (A biznisz az biznisz...):-)

Na bocsi a könyvtárnyi szövegért! Üdv
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu