Atilla - 2007-08-16 12:14:46
Elolvastam a hozzászólásokat, és rájöttem, hogy egyik féllel sem értek egyett!
(Természetesen...) :-)
Szóval:
ETZ 250 gyári adatok:
Gyorsulás 0-100km/h: 10.9s
Végsebesség: 130 km /h.
Úgy tudom a Jawa 350 is hasonlóan halad, talán kicsit gyorsabb.
Ha megnézed az átlag autók 90%-a sem gyorsul jobban. (Most nem a BMW, meg egyébb sokmillás luxusdögökről beszélek.)
Én általában egyedül, és hosszú távon max 100-110km/h körül szoktam használni. Lakot területen kívül beállok a kocsik közé, haladok velük, és ennél nem szoktak gyorsabban menni.
A 80-al pöfögő teherautókat is simán ki lehet előzni.
Szóval nem értek vele egyet, hogy nem lehet velük felvenni a forgalom ritmusát.
Az autópálya az más téma, oda nem való, és nem is megyek oda!
És nem csak ETZ vel nem megyek oda, hanem a Yamaha TDM-el sem, mert dög unalom rajta motorozni. Inkább elindulok hamarabb, csak érdekes legyen! :-)
Egyébként ETZ-vel 115 felett nem jó tartósan menni, az a határ.(Az enyémmel szerintem jó kiindulási alap, mert jó bőrben van, és semmi extrém tuning.) Szóval onnan nem is gyorsul igazán, 120- nál már ordít a motor, rezonál minden, instabillá is válik, na meg levisz a szél róla! Szóval hangos és kényelmetlen, nem egy nagy élmény! :-)
Persze, az sem mind1, hogy 115- nél már bizony 7 litert megzabál, míg finoman haladva max 90 körüli tempónál 4 liter körüli benyával beéri.
Ennyit erről, lényeg, hogy simán lehet vele menni a forgalommal.
A másik téma:
Nekem is van nagyobb, tele nyomatékkal, és egész más élmény vezetni. De nem azért vettem, mert az ETZ nem tud haladni a forgalommal!
Viszont ha feldobok három dobozt, telepakolom több heti kemping cuccal, és esetleg még ketten is ülünk rajta, az már valami. Oda egy 500-as már igenis kicsi!
De pl a Morával szoktunk túrázni, és csak 1 személlyel, de 2 hétre megpakolva a 650-es BMW, épphogy határeset!
Tapasztalat, hogy így azonos tempónál kb 1,5- szer többet eszik mint a 900-as, és a cammogó kamionok előzgetése is kihívást jelent neki.
Összefoglalva, a normális állapotú szocik még bírják az iramot, és bizony van mikor kevés az a 650ccm!
Nem is beszélve róla, ha valaki nem közlekedni, hanem ökörködni akar, és 200-al akar haladni a körúton, meg 300-al az autópályán.
Nekik pláne kevés...
Megjegyzem, ők azok akiket nem szeretek, de ők is léteznek, és nekik is gyártanak motorkerékpárt. (A biznisz az biznisz...):-)
Na bocsi a könyvtárnyi szövegért! Üdv |