hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. február 06. csütörtök 
Dorottya, Dóra

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2006-05-03 22:04:16

Ugyanazért nem lehet, amiért siklócsapágy sem futhat esztergált felületen: azon túl, hogy az eszterga amúgy is a legrosszabb felületi finomságot adó megmunkálás, ráadásul egy spirál jön létre, ahogy a kést mozgatod, és ez a spirál forgácsolja a fékbetétet, annak élettartama lerövidül, a fékhatás gyengül.
A féktárcsát köszörülni kell. Ha nagyon be van rágva, esztergapadon le lehet nagyolni, és az autók féktárcsáját -formájuk miatt - sokszor csak esztergapadon, szánköszörűvel lehet megmunkálni, de a motorok lemez féktárcsája esetében ezt semmi nem indokolja, babán meg lehet köszörülni közönséges síkköszörűn is - illetve lehetne, ha nem papírvékony lemez féktárcsákat használnának. Az én gixeremnél az első tárcsa 4,5mm vtg új korában, és 4,0mm a biztonsági méret, 6mm vtg hátul és 5,5mm a biztonsági méret. Ilyen szoros illesztés mellett nem lehet szabályozgatni, szigorúan használd-és-dobd-el alkatrész. Ha berágódik, akkor már csak az lehet a kérdés, hogy honnan szerezz másikat, megmentésével kár is próbálkozni, mert ez nem szürkeöntvény kocsi-féktárcsa, ami kijön 12mm-esen a gyárból, és ha ledrehálsz belőle 3mm-et, akkor még mindig nyugodtan visszaszerelheted.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu