hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 26. csütörtök 
István

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2005-11-17 20:15:29

A szelepszár szimering zsigáknál azért van, hogy a szelepvezető és a szelepszár között ne tudjon az égéstérbe kerülni az olaj, ami a vezérműtengelyt és a himbákat keni a hengerfejen. Ezzel csökkentették a motorolajfogyasztást.
Nekem volt 100-as skodám, egy híres pestlőrinci gépműhelyben ( Dedeó ) megcsinálták szelepszár - szimeringesre. ( vagyis úgy emlékszem, skodrinál nincs külön besajtolt keményacél szelepvezetőszár, tehát a hengerfejet munkálták le, hogy rá lehessen ütni a szimeringeket.Egyébként a lada, peugeot, bmw szelepszár szimeringek akkoriban megegyeztek, de a teflon volt a legtartósabb, az orosz pedig leghamarabb repedezett szét.

Kezemben az adalék doboza , aszongya az írás :
Kopáscsökkentő és ütéscsillapító hatású a korosabb járműmotorokban a szelepülések és a szelepek érintkező felületén.

Szóval semmi köze a szelepszár szimeringhez.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu