hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. március 29. péntek 
Auguszta

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Buny - 2003-12-04 22:42:55

Azért én tapasztalatból nem értek egyet Attilával, bár tényleg Munyinak is, meg nekem is A korlátozás nélküli van, de én 1985-ben vizsgáztam, és néhány év kihagyás(szükségszerű anyagi ráfordítások révén a motor ára lakás, illetve ház felújítodott) mellett 1982 óta húzom a gázt. Az életemben elég sok balesetet láttam, és kénytelen voltam ezek hátterét is megismerni, ezért én inkább pártolom a lépcsőzetes rendszert.
Érveim:
1.,Aki 14-16 évesen azért ül motorra, mert ez abban az életkorban divat, majd a B kategória megszerzése után letol az útról, annak nem kell több az A korlátozottnál, mert lehet hogy soha többé nem ül motorra.
2.,Aki 18 éves kora után is motorozni akar, annak kell a lépcsőzetesség, mert ha a Sport 1 csatorna Superbike magazinjára gondolok, ahonnan a Superbike magazin köszön vissza, ahol a motorkerékpár az egykerekezés és más hasonló dolgok eszköze(gumi füstölés, stb.), akkor valahol vissza kell tartani a nagy gépektől azokat, akik még nem tudják felfogni, hogy ez a Kunmadarasi repülőtéren elmegy, de az M 3-as autópályán, a forgalomban elég veszélyes.( A balesethelyszínelők szlogenje erre: "Nem baj, majd lehelyszíneljük!")
3., Aki kivárja az időt, és végig motorozta ezeket az évekket, az TALÁN tud majd uralkodni magán, akkor, amikor megtekeri a jobb oldali markolatot és érzi, hogy nyúlik a keze a gyorsulástól. A fák 200 körül úgyis kezdenek egybefolyni, de akkor még meg is kell tudni állni, és ezt csak a tapasztalat hozza. Akinek nincs, az nem tudja, hogy az útra úgy kanyarodnak ki az autó vezetők, hogy elnéznek mindkét irányba (talán!), majd "Tegnap sem jött semmi!" felkiáltással nagy lendülettel kifordulnak. Ekkor kezdődik a fékezés, csavarodik alattad az egész, jár a segge, és próbálod megfogni, közben azon lottózol, hogy felgyorsul-e annyira, hogy elmegy előled, vagy pont telibe vered hátulról.Eközben még azt is el kell dönteni mi a jobb, ha rajta maradok, vagy az, ha elrúgom a motort és csúszok utána?! Ha elrúgom, akkor mögöttem van-e annyi hely, hogy a mögöttes forgalom megálljon és ne menjen rajtam keresztül?Azt hiszem ezt nem fogja egyik Gépjárművezető képző társaság sem elmagyarázni.
Tehát az én véleményem az, hogy van értelme a dolognak, csak nem magunkból kell kiindulni, hanem abból, hogy rajtunk kívűl más is van az úton,aki nem úgy gondolkodik, ahogy mi, sőt szerintem fogalma sincs róla, hogy mi ágyúgolyón ülünk.Tehát nem csak magunkat, hanem a közlekedés többi résztvevőjét is figyelembe kell venni, amikor ráengedjük a forgalomra a Kamikázékat.
:: Fórumok ::
Motoros túra (17976)
MZ (49030)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu