hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Öregapó - 2005-07-10 11:56:48

Lehet, ahogy abban igazad van, hogy egy plusz hiba forrás jön be. Csak az a kérdés, hogy az, hogy a deklit nem kel bolygatni, marad az eredeti külső, megéri e ezt az árat.Forgás érzékelő elektrónikát nem kel csinálni. Ez a léptető, és az aszinkron motor lényege. Ha nem változik rajta a feszültség, nem mozdul. A müködtetéséhez szükséges elektrónika gyakorlatilag egy az egyben megeggyezik a gyújtásáséval, amit Peti 74 nél láthatsz.Sőt,ha minden igaz, és azt kiegészítjük egy tranzisztorral, akkor onnan vehetjük a vilanymotor hajtását.Így amennyivel több a meghibásodható alkatrészek száma, az a tranzisztor, kettő-három ellenálás, és a léptető motor.Nem fog számottevően sűrűbben elromlani így.Ha akarod, készíthetek statisztikai számításokat is, de nem érdemes.Az pedig biztos, hogy egy fogaskerekes szivattyú tengelyét összekössük fixen, egy csővel egy villanymotor tengelyével, forrasszunk max tizet, az egyszerűbb, mint kifúrni többhelyen a deklit, a lukakba menetet vágni, akkora nyílást készíteni rajta, hogy a harditárcsa elférjen( a dekli alatt tudniillik nem fér el, ha a deklin kivülre kerülne, akkor egy plussz tebgely kell), burkolatot készíteni a szivattyúnak, az excenterre, ne adj isten, a készen meglévő ETZ, trabant mágneses (hall) jeladóra harditárcsát eszkábálni.Utánna drukkolni, hogy a főtengely, az excenter, annak a felfogatása ne üssön annyira, hogy még hardy tárcsával se lehessen a forgást átvinni...Ha mindez összejön, akkor az eredmény egy működő, sose meghibásodó olajszivattyú. és körülbelül tíz centivel szélessebb blokk.Ékszíjjal ne is próbálkozz, biztos hogy nem fog elférni a dekliben az ékszíj tárcsa, ha megszélesíted a deklit, akkor pedig ugyanott vagy, mint az előbb, csak még rondább kinézettel.Ezek után azt hiszem, még se olyan nagy ár a plussz tranziszor, léptető motor azért, hogy a kinézet eredeti maradjon, a szivattyút oda tedd, ahova akarod.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu