hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zapkorte - 2005-06-26 23:54:44

Mondottam: olyan 50cc-s motor, ami max 45km/h-t megy, ma Magyarországon nem kapható. Az utolsó ilyen talán a simson s50n volt, speciálisan magyar piacra gyártották, 9 fogú első lánckerékkel. :-) Szóval a kérdés itt nem az, hogy fölemeljük-e vagy sem, hanem hogy kell-e nekünk ilyen kategória, vagy sem. Jelen pillanatban ugyanis (a babettás falusi nénitől eltekintve) bárkit a falhoz lehetne szegezni, aki rendszám nélküli motoron jár. Ezért nem tartják be a kategóriákat az emberek. Nem is lehet. No meg azért sem, mert ha akarnák sem kaphatnának rendszámot az AF-1-ükre meg Pegasojukra, mert ez a szemét állam egyszerűen nem ad, még akkor sem, ha lecsengeted a horrorisztikusan magas regisztrációs díjat, mert jujj, hát az füstöl, még a végén megfulladnak a rigók a fán. Ezt a problémát meg nem lehet besöpörni a szőnyeg alá, mert kurva sok ilyen motor van használatban. Vagy föl kéne emelni az M-et, mint Németországban (ott már valahol 125cc-nél van a leichtkraftrad), vagy lehetőséget kell biztosítani az embereknek arra, hogy legalizálják a 125-ösüket (meg a simsonjukat, ami ugye szintén gyorsabb, mint 45kmh), és utána szépen ki lehet szedegetni a rendszám nélkül őrjöngő hülyegyerekeket.
Az meg, hogy a haverod nem motorozott, hát így járt. Sajnos azt mégsem lehet elvárni az emberektől, hogy az A tanfolyamhoz vezetői gyakorlatot igazoljanak. :-) Megj. azért gyorsan bele lehet ám rázódni a dologba, tényleg csak egy kis önuralom kellene hozzá. Esetleg lehetne egy olyan variációt is csinálni, hogy új motort friss jogsisnak csak 20kW-ra lefolytva adhassanak el a kereskedők, és ezt a folytást csak a bejáratás (mondjuk 1000km de min. egy hónap) után vegyék ki. Ilyesmi is van Németországban, bár nem tudom, hogy ott pontosan hogy működik a dolog... de ha megnézel a mobile.de-n egy keresést, ott figyelnek a 20-25kW-s 650-es gépek. És az ott tényleg annyit is, a német nem gagyizik a forgalmival.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu