hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 25. szerda 
Eugénia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


peti74 - 2005-05-21 22:14:36

hygy, tomóka !
Hogy hátrafelé indul be, az csak megszakítósnál fordulhat elő és az is csak akkor, ha a megszakító hozzávetőlegesen akkor zár holtpont után, mint amennyivel nyit holtpont előtt. Ez azt jelenti, hogy visszafelé forgatott főtengely esetén is lesz a motornak megfelelő előgyújtás.

Nem önmagában a túl nagy vagy túl kicsi előgyújtás az oka, hiszen a szikra mindig akkor képződik, amikor a megszakító nyit. Hátrafelé forgatott főtengelynél ez a pozició pont a megszakító zárását jelenti, tehát akkor nem szikrázhat. Szerintem.

A bőregérnél (velorex) például hátremenetben is megvolt mind a négy sebességfokozat, ami a gyakorlatban azt jelentte, hogy a hátremenetet egyszerűen visszafelé elindított motorral oldották meg (a velorexet indítómotoros 350-es jawa blokkal szerelték). Ennél a járgánynál éppenhogy úgy kellett beállítani a megszakítókat, hogy a gyújtás nem csak az előírt értéken legyen, de a nyitás és zárás a felső holtpontra szimmerikus is legyen, azért hogy előre és hátrafelé beindítva is szépen járjon a motor.

Peti74
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu