hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 24. kedd 
Ádám, Éva

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Fullkopy - 2005-03-28 23:32:47

Lajos, köszi a válszt, maximálisan megérthető .. a magam részéről szívesen olvasok akár hosszabbakat is, pláne ha használható ismeretek leledzenek benne, mint esetedben..
A multkori írásodból már kiemeltem magamnak, hogy bekapcsolt világításnál kell töltést ellenőrizni állítani , a jó pap is holtig tanul :-))

Mellesleg saját gépezetemtől kaptam hideglelést a közelmúltban.
Annak rendje és módja szerint elindultam vizsgára , az első 2 km után természetesen elkezdett dadogni a motor.Addig kiválóan ment, húzott, mint a barom.Húzom a gázt, csökken a fordulat..max gázon -megálltam, muszáj volt-alapjárat táján pötyögött..szivatót ráhúztam, semmi reakció.Aztán egyre lassúbb, majd leáll.Nézem a szűrőt, benyacsövet, van benya..rugdosom, nem indul..eltelik pár perc, beindul, 500 métert megy, dadog, leáll.Világítás van, duda üvölt, irányjelző szapora..aksi jó, töltés van..Megérkezek a Vas Gerebenbe Kispestre Csepelről, a vizsga állomás még 500 méter.. nem bírom tovább, megállt a moci, mindegy, szétkaptam a karbit, kipucoltam.. a benyacsőbe belefújtam, tank dugulás nincs... víz nincs a karbiba, dugulást nem leltem..
Sikerült összerakás után eljutni a vizsgahelyre, a gépezet miután sorrakerült, percek alatt levizsgázott.
Hazafelé dadogott végig, szinte alapjáraton küzdöttem vele kettesben , hármasban hazáig...A felüljárókat kikerültem, esélyem nem lett volna átjutni rajtuk..
Na, ez mi a fészkes fene lehetett?
Kíváncsiságképp átraktam a tarcsi karbimat, ugyanazt csinálta vele.. ledadogott..Rámértem a trafók áramkörére, egyenként, megvolt a fesz... Motorszerelő ismerősöm, telefonáltam neki, a labirint halálával ijesztgetett.. próbálgattam a gépet a ház körül..
Aztán csoda történt.. a legutóbbi leálláskor belőtt párat a kipufogóba.Reménysugár..csak nem a gyújtás?? De egyszerre 2 henger???Mindegy, elkezdtem a szoci rendszerben jól bevált, összes alkatrész cseréje című mutatványt, mely a hiba megszűnéséig szokott tartani..A biztonság kedvéért az összes sarut megfújkáltam wd 40-el, majd kicseréltem találomra az egyik trafót.
Itt vége a történetnek, azóta jó..
Sosem fogom megtudni, mi volt a baj.. a kiszedett trafót nem próbálom vissza átmenetileg elme és beteg lettem a dologtól....
üdv: Fullkopy
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu