Teknőc - 2017-06-05 18:07:15
Oksa, így képek alapján vélemény meghallgatva. Igen klassz kis összegzés, de hirtelen így is.. -Le a kalappal!
Ár: Sajna, már minden itt kezdődik, sőt, jelenleg ők ár/érték arányban a legjobbak.
-A nagyobb, a jobb..?
Hm. A menet teljesítményük, fordulatuk majdnem azonos. Tény, a BMW A2 legalja,(teljesítményben, s talán már motor is..? Vagy ez se…? DDDD) így tény, erősebb, de azonos a fordulatszámon forognak. Nem látom azt, hogy melyik a szét hajtósabb.
Tartalék erő: végig nézve a BMW-nél -kb 10-18%- kal talán több van.
10-20 km/h -val többre képes,(ha pedig –„topspeed”- erőltetik a két gépet Duke 110 fölött, a másik 150 fölött megy szétesőben) de mindkét motor 100 alatt van motorikusan. Tesztekből is ez jön le…
Fenntarthatóság, alkatrész..-Jó kérdés, jövő zenéje…. A fogyi szintén azonos szinten.
Igen.. De úgy nézzük, mindkét motor bonyolult, s a BMW szereti túl komplikálni, ebből soha nem tanulnak… Ebben igazad van.
„Pofás, és presztízs faktorral” -a BMW mellett szól- Meg a „motoros feelleing” is..
(De nem tartom magam motorosnak, s tudom, ezzel se lennék az tehát..?)
(Aztán itt jön az, hogy ha már BMW, egyik szerint jó, a másik szerint műmájer, a 3. szerint jobb, erősebb motor kellett volna venni..s ekkor villan belém az érzés: kinek is kellene, hogy jó legyen..? Hát, aki használja.. az ő igényeinek)
Viszont, a KTM se kutya. Amellett öreg vagyok én, hogy villogjak, s nem is járok olyan helyre, helyekre hogy csilli-villizni akarjak. (S nem is fogok) sőt, ezek az un. „nagymotoros -cm3 és le és márka elvárások, -nagymotoros érzések miatt már meguntam az un villogási, presztiz faktort. Végleg.
Nem is tartom magam motorosnak, csupán „rendszámos segédmotorosnak”..
Ez nagyon jól talált, s nekem pont elég. Tetszik, megmarad rajtam örökre.. ;)
Tény, viszont a kis BMW váza, kialakítása tetszetős, de a kis KTM ülési pozíciója nagyobb, tankja nagyobb, nagyobb a hatótávja, valamint tetszik a gyári többféle felszerelése, pl. a 48 literes topcase hozzá, bmw-nél max a sok felfüggesztés… :(
Váz, mindkettő egyforma, sztem itt valaki másolt, jegyezném le csendesen..
De többivel egyetértek.
Sőt a futómű is hasonló, néhány cm különbséggel…
Viszont poénból dobtam be a kérdést, s köszönöm ettől függetlenül a komoly értékelhető választ.
Tény, ez csak elméleti szócsata volt, tetszik a BMW, főleg a formája,-viszont úgy érzem, az új kis Duke, egy jó topcase-vel több használhatóságot adna nekem.
Teknőc |