hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Teknőc - 2017-06-05 18:07:15


Oksa, így képek alapján vélemény meghallgatva. Igen klassz kis összegzés, de hirtelen így is.. -Le a kalappal!
Ár: Sajna, már minden itt kezdődik, sőt, jelenleg ők ár/érték arányban a legjobbak.
-A nagyobb, a jobb..?
Hm. A menet teljesítményük, fordulatuk majdnem azonos. Tény, a BMW A2 legalja,(teljesítményben, s talán már motor is..? Vagy ez se…? DDDD) így tény, erősebb, de azonos a fordulatszámon forognak. Nem látom azt, hogy melyik a szét hajtósabb.
Tartalék erő: végig nézve a BMW-nél -kb 10-18%- kal talán több van.
10-20 km/h -val többre képes,(ha pedig –„topspeed”- erőltetik a két gépet Duke 110 fölött, a másik 150 fölött megy szétesőben) de mindkét motor 100 alatt van motorikusan. Tesztekből is ez jön le…
Fenntarthatóság, alkatrész..-Jó kérdés, jövő zenéje…. A fogyi szintén azonos szinten.
Igen.. De úgy nézzük, mindkét motor bonyolult, s a BMW szereti túl komplikálni, ebből soha nem tanulnak… Ebben igazad van.

„Pofás, és presztízs faktorral” -a BMW mellett szól- Meg a „motoros feelleing” is..
(De nem tartom magam motorosnak, s tudom, ezzel se lennék az tehát..?)
(Aztán itt jön az, hogy ha már BMW, egyik szerint jó, a másik szerint műmájer, a 3. szerint jobb, erősebb motor kellett volna venni..s ekkor villan belém az érzés: kinek is kellene, hogy jó legyen..? Hát, aki használja..  az ő igényeinek)
Viszont, a KTM se kutya. Amellett öreg vagyok én, hogy villogjak, s nem is járok olyan helyre, helyekre hogy csilli-villizni akarjak. (S nem is fogok) sőt, ezek az un. „nagymotoros -cm3 és le és márka elvárások, -nagymotoros érzések miatt már meguntam az un villogási, presztiz faktort. Végleg.
Nem is tartom magam motorosnak, csupán „rendszámos segédmotorosnak”..
Ez nagyon jól talált, s nekem pont elég. Tetszik, megmarad rajtam örökre.. ;)
Tény, viszont a kis BMW váza, kialakítása tetszetős, de a kis KTM ülési pozíciója nagyobb, tankja nagyobb, nagyobb a hatótávja, valamint tetszik a gyári többféle felszerelése, pl. a 48 literes topcase hozzá, bmw-nél max a sok felfüggesztés… :(
Váz, mindkettő egyforma, sztem itt valaki másolt, jegyezném le csendesen..
De többivel egyetértek.
Sőt a futómű is hasonló, néhány cm különbséggel…
Viszont poénból dobtam be a kérdést, s köszönöm ettől függetlenül a komoly értékelhető választ.
Tény, ez csak elméleti szócsata volt, tetszik a BMW, főleg a formája,-viszont úgy érzem, az új kis Duke, egy jó topcase-vel több használhatóságot adna nekem.
Teknőc
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu