hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2011-01-01 13:55:02

Nem ért valaki a hidraulikához?
Konkrétabban az érdekelne, hogy a csúszókormányzású munkagépeknél, hogy szabályozzák a szivattyút?
Van egy hidraulika tankönyvem, de abban nincs szó ilyen komoly vezérlésekről.
Azt tudom, hogy a két hidraulika motor párhuzamosan van kötve, és alap helyzetben elzárják az útváltó szelepek a nyomóvezetéket, hogy tartsa a nyomást, hiszen két fogyasztó van a körben, de nem nyomáshatároló szeleppel van megoldva (a tankönyv csak ezt tárgyalja), mert csak akkor terheli a motort, ha rajta van a hajtás.

A gép viselkedéséből arra gondoltam, hogy a szivattyú geometriát a nyomókör nyomása szabályozza, de ez egy '83-as gép, tudtak akkoriban ilyeneket ilyen?

Szerintem nagyobb értelme lett volna sorba kötni a hajtó motorokat, és akkor áteresztő útváltókkal, egyszerűen és jó hatásfokkal működne, fix geometriás szivattyúval is.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu