Robin Ritter - 2004-05-05 18:44:23
Megint egy lopás!
Május 1.-ről 2.-ára virradó éjszaka Ajkán a WHITE DOG CAVE BUP (valamikori Taverna borozó) kocsmával szemben eltulajdonították
Simson 51 PIROS színű segéd-motorkerékpáromat.
Kérem segítséged, ha találkozol vele, esetleg megvételre felkínálják hívj hozzá rendőrt!!
Azonosító számai:
motorváz 5844944
blokkszám 5341549
Amiben a szóbanforgó S51 Enduro 1987-es tirisztoros 4 gangos eltér az eredeti kiadástól: A kipufogó alsó elvezetésű, a lábfékkar kicserélve az egyenesre. (Mint a B típusnál) Fényezve tavaly lett, tank nem horpadt, baloldalt kicsit karcos, de nem túl feltűnő. A nyereg 1. lefogató csavarnak az anyát felhegesztettem a lemezkére, mivel nem látható helyen van, ezért nem fekete, hanem barnával kentem le. (az volt)
A karburátorban az állító csavar nagyfejű sárgaréz, aszem babettáéban van ilyen. A légszűrődobozba a porlasztó felöli oldalon a jobboldali dobozfedél mellet billenőkapcsoló van beépítve, ami a mellette beépített "motortér" megvilágítását szolgáló lámpát, továbbá a szintén a szűrődobozba (nyereg és a jobb oldali fedél közé) beépített (szerelőlámpa) banánaljzatot működteti. Az aksi leszorító szalag kb 3 cm-es pertligumi (nadrágba szokták tenni) ami összevan varva..
Baloldali 1. index vezeték sárga-zöld.
Az első sárvédőn pont a teleszkópszár között van egy horpadás.
Hátsó lámpa: A féklámpa foglalatából a középső érintkező kivan törve, az izzóra van forrasztva a vezeték. Valamint letörött a fekete aljzatról a felső csavarhüvely, megfúrtam az aljzatot de kifutott, sziloplasttal van tömítve. A kuplungba való háromrészes kinyomó-tengely közül a középsőt csapágygolyóra cseréltem.
AMI VADONAT ÚJ!! Ezek messziről láthatók! A henger és a hengerfej 70 ccm-es, fényes – új. Nem a német, hanem már a lengyel gyártótól. (Alap állapotban beépíteni sima 51-es motortömbbe nem lehet!) Főtengely (tajvani, de nem látszik, jelentősége nincs) A generátor fedele szintén fényes, új. Meg természetesen a csapágyak, simeringek, kuplungban a parafák... Gyertyapipa, kábel.
Az alaplapról lejövő vezetékek közül a gyáritól eltérő színű vezeték: A KIVEZETŐ 5 ERES KÁBELKORBÁCS BARNÁS-PIROSAS SZILIKONOS GUMI BURKOLATÚ. A gyújtótekercsről nem vörös hanem barna, a tűzősaruján nincs kupak (tirisztor 14-es kapcsán), a tekercs új. 12V-os Reflektor vezeték sárga-zöld 12V-os! a tekercse új. Töltő-világító vezetékről mind a 2 fekete, tekercs 6 V-os!! ez még a régi, látszik rajta ha kiveszik. A jeladó saruján a kupak piros. (Tirisztor 3-as kapocs) Index burái szintén újak. Nyereghuzat, ezt cipész húzta át még tavaly, a közepére rátettem 1 működő izzót, ezért kb a közepén olyan 3-4 cm-en folt van rajta. (Beolvadt.)
A kormány sötétbarnára festett sport. Ezt lehet hogy lecserélik Az ETZ teleszkópot felfogató csavarok fordítva vannak feltéve, tehát a csavarfej a nyereg alatt van. A bal oldalon erre maszek oldalcsomagtartó volt feltéve, de gondolom ezt úgyis leveszik. Ja, a jobb oldalon az állítókar levan törve, (és már nem adtak időt hogy másikat tegyek fel).
Köszönettel. Kisfürjesi Zsolt este 06/70 591-2308
E-mail: 48346872@freestart.hu |