hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 22. vasárnap 
Zénó

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


R.A. - 2007-07-19 15:39:11

A kétütemű motoroknál a szívó és a kipufogórendszert mindig együtt kell méretezni. Nagyon frankó segédletet rendelhetsz a MAMI-tól, sőt, ingyen és bérmentve le is modellezik a rendszeredet. Ha nincs kedved ezzel foglalkozni, akkor jöhet a kísérletezés...

Az ominózus kék Simsonon egy darabig ugyanilyen rezonátor volt, és pontosan az általad is tapasztalt nyomatékgörbe-változás miatt szereltük le. Nagyon jól ment vele, de állandóan a felső tartományban kellett járatni a motort.

Kicsit visszakanyarodva a korábbi témához: az ilyen nyomatékgörbét produkáló motorokhoz olyan sebességváltót szoktak illeszteni, ami egy hosszú egyes után igen kis lépésekben oszt tovább. Ez egyrészt drága, másrészt az állandó pörgetés nem igazán használ a motornak (a városi forgalom kényelmetlenségéről nem is beszélve). A kék Simson blokkja '81 óta bontatlan, csak akkor fogunk hozzányúlni, ha feltétlenül muszáj lesz.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu