hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Kisfurjesi - 2004-01-24 12:00:20

A SIMSON 51 motorkerékpár 8626-as gyújtáskapcsolója és ami rajta fityeg.

A kapcsolónak 4 állásán és 3 áramkörén 12 csatlakozótüske található.
A kapcsoló a kulcs felöli oldalról nézve,


1. áramkörén az alábbi tüskék találhatók:
- 57
- 58
- 59b

2. áramkörön:
- 2
- 31
- 56
- 59
- 86

3. áramkörön:
- 57a
- 3-as elosztó
- 30
- 15/51

Méréseim szerint az alábbi kulcsállásokban vannak zárva a kapcsolótüskék:

0. ------

1.
30-15/51 (Az akkuról az index/kürt relére)
31-2 (A testről a 31-es tüskén és a 2-es (rövidzár) tüskén keresztül a tirisztor 2-es kapcsára.

2.
30-15/51 (Az akkuról az index/kürt relére)
59-56 (A 35 W-os világítástekercsről az 59-es tüskén és az 56-oson keresztül a kormányon lévő fényszórókapcsolóra.)
59b-58 (A világító/töltőtekercs középső leágazásáról 3,15 Amperos biztosítékon keresztül a szabályzóban lévő fojtótekercsen át (Aminek az a feladata hogy védje az áramlökéstől a kisfogyasztókat.) az 59b tüskén, majd az 58-as tüskén
át a műszervilágításra illetve a hátsó helyzetlámpához.)

3.
30-15/51 (Az akkuról az index/kürt relére)
59b-58 (A világító/töltőtekercs középső leágazásáról 3,15 Amperos biztosítékon keresztül a szabályzóban lévő fojtótekercsen át az 59b tüskén, majd az 58-as tüskén
át a műszervilágításra illetve a hátsó helyzetlámpához.)

Persze itt számomra van 1 kis káosz, ugyanis ebben az állásban a kapcsolási rajz szerint az akkuról a 30-as tüskén keresztül az 57a tüskén kellene megjelenni a feszültségnek. Ami tovább haladna az 1. helyzetjelző lámpához. Valamint innét átkellene kötni az 57-es tüskére, ami elmenne az 58-ason a hátsólámpára, de nálam NEM megy.

És amiről nem esett szó:
A féklámpa!
A világító/töltőtekercs szélső leágazása felmegy a 3. körön lévő 3 tüskés elosztóra.
Mivel a féklámpának folyamatosan feszültség alatt kell lennie (a lámpát a hátsóagyban lévő "fékgomba" és fékkulcs összeérintésével lehet bekapcsolni, ekkor van a test zárva), ezért erről az elosztóról rögtön tovább is megy a féklámpára. Valamint hogy meglegyen az elegendő
Amper, ezért az elosztó 3. tüskéje összevan kötve a fesszabályzóval.

Nos, ennyi. Aki kitudja egészíteni, javítani az itt leírtakat, kérem NE tartsa magában!

Üdvözlettel: Kisfürjesi
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu