hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 24. vasárnap 
Emma

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


shamen - 2005-11-22 11:27:25

Sunesz! Köszi a tippet, ezután keresni fogom a segédmotorokon a kapcsolót.

Na jó, csak vicceltem.

A kérdéses riportot én is láttam a tv-ben. Nem gondolnám, hogy elsősorban a segédmotoros társadalmat akarnák szigorúbban ellenőrizni. A kiemelt közúti vizsgálat célja azon járművek kiszűrése, amelyek műszaki állapotukból adódóan fokozott balesetveszélyt jelentenek a közúton. Mivel a gépjárművek számához viszonyítva az smkp-k aránya jelentéktelen, ezért nem kell előre rettegni. A baleseti statisztikákban is elenyésző az smkp-k aránya. Száz gépjárműre talán ha egy jut. Nemrégen volt műszakin az MZ-m. Annyit csináltak, hogy felrakták fékpadra és megnézték, hogy a fék megállítja-e a kereket. Nincs fékhatásmérés. Ha a géped megfelel annak a minimális előírásnak, amely rá vonatkozik, akkor nincs mitől tartanod. Ha meg gagyi a géped, akkor ne csodálkozz rajta, ha szívóznak. Én személy szerint támogatnám a segédmotoros kerékpárok szigorúbb vizsgálatát, mert némelyikre ráülni is életveszély, nemhogy menni vele. Tisztelet a kivételnek. Az smkp-k sebességét ritka esetben vizsgálják.
Ha esetleg kíváncsi vagy az előírásokra, akkor a 6/1990 (IV.12.) KöHém rendeletben megtalálod.

Üdv!
"Egy a baromarcúak közül"
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu