hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 21. csütörtök 
Olivér

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


vkami - 2004-04-11 23:07:17

Vártam egy kicsit, hátha nem nekem kell megírni a frankót.

madman welcome on board!

Ha 64-es évjárat, akkor lehet, hogy nem T5-ös, hanem T1-es, akkoriban volt a típusváltás. A váz és motorszámból meg lehet állapítani, de ha megnézed a fékdobokat abból is kiderül, a T1-é 200 mm, a T5-é 160 mm átmérőjű.
Az alapjárat gondon alapesetben egy porlasztó takarítás és beállítás segíthet. A sebváltó bizony elég nehézkes, az által leírt hibajelenség teljesen "normális".
Az üléskárpitot majdnem minden kárpitos tud csinálni, vigyázzál, hogy a fehér kédert ne felejtse ki belőle.
A csíkozás már gyárilag olyan volt, két fejkendős tojásfestő asszony kézzel ecsettel húzta meg a legenda szerint. Gondolj bele, hogy nézne ki egy Pannónia szabályosan kihúzott csíkokkal :)
Én zalai vagyok, de keresd meg az indexen a pannóniás fórumot, olyan 8500 hozzászólás körül tart, ott vannak pestiek is, akik megszagértik a gépedet és ellátnak jó tanáccsal. Persze itt is szívesen látunk.

Kálmán
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu