hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 23. szombat 
Kelemen, Klementina

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


vkami - 2005-10-03 15:11:11

Fehér P21-est tudtommal nem gyártottak. Az enyém az eredetvizsgán még fehér volt, a forgalmiba már kék lett, lett szerintem kék-fehér. De a modern elektronikus nyilvántartás ezt már nem tudja feldolgozni. A nagytudású okmányirodákról nem is beszélve.
Én az eredeti híve vagyok, gyakorlatilag minden motorom eredeti színében pompázik. A Perákomnak nem tudom mi volt az eredeti színe, azért Jawa-bordó lett. Így is van sárga, piros, kék, fekete, kék-fehér, bordó színű motor a garázsban. Zöld az nincs, csak egy lámpafej.
Én eddig 300 km-t motoroztam a 21-essel, eleinte 8-10 kilométerenként megragadt a jobbos henger, de nem kenődött fel a dugattyú. Próbálok vele játszani, kicsit több üzem anyagot adni jobbra.
A töltés, meg a gyújtás problémákat elfelejthetem. A 12 voltos Jawa generátorral nincsenek tapasztalataim, de a 6 voltos dinamók igen csak felejtősek. Nézz körül ebay-en, ha kell segítek licitálni, de csak a léghűtéses RD generátora fargható bele a 21-esbe, a vízhűtésesé legfeljebb az egyhengeresben fér el. (Van is egy ilyen elképzelésem, csak még CDI egységet, meg gyújtótrafót kell szereznem hozzá.)
Ha viszont jó a gyújtásod (dinamód), akkor szvsz ne piszkáld, ami működik, azt békén kell hagyni. Én azért tuningoltam, mert nyolcszori szétszedés után is csak kalapáccsal lehetett gyújtást állítani, a forgórészt is kétszer tekerték át, szóval felejtős volt az egész.
A járatást próbáltam olyan húsz fok körüli hőmérsékleten csinálni, lehetőleg hosszabb távon. Volt egy Gellénháza-Zalaegerszeg-Zalalövő-Gellénháza túrám, meg egy Gellénháza-Dobrovnik (Szlovénia) - Gellénháza menet, ami hosszabbnak számít.
A váz és motorszám P2105031253, tehát az enyém két évvel fiatalabb, mint a tiéd.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu