hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-08-07 07:17:07

Nem csak alapjáraton, hanem mindig erőssebb a szikrája. Ez azért van, mert a trafó lábán mérhető feszültség változás sebessége is belejátszik a keletkezett feszültségbe.Mechanikus megszakító estén még a jó darab is ívet húz egy picit. Tehát nem rögtön szakad meg a kör, rövid időre van egy kicsi átmeneti ellenállás. Hal jeladó, elektrónikus gyújtás esetén gyakorlatilag a megszakítás azonnal megtörténik. Lehet fokozni a dolgot, ha nem tranzisztort, hanem fetet használunk. A ranzisztoron közel két volt elveszik, a megfelelő fetes megöldásnál csak 0.6 volt.A feten kb 15 százalékkal erőssebb a szikra a tranyósénál is. Viszont a két darab fet ami a végére kell tavaly 1700 forint volt, ha jól emlékszem. De megéri a dolog, mert a fetek nem melegszenek annyira. Ha valakinek kell a kapcsolás, felteszem valahova. Jut eszembe, van még vagy tíz darab hal ic-m, olyan, ami közvetlenül meg tudja hajtani a vég feteket. De biztosabb talán, ha boltban vesztek gépjárműbe kifejlesztett darabokat. Utoljára valami ezer valamennyiért láttam ilyesmit. Vagyis alkatrész ára kevesebb a fetes cuccnak mint 5 ezer pénz. Persze a mágnest meg kell valahogy még oldani, de az mechanikai probléma. Szenvedtem is vele eleget.:)))
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu