hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Mattias - 2008-08-04 10:30:38

Sziasztok!

Van egy problémám amit nem igazán tudok megoldani:
Bocs, ha túl részletesen írtam le!

Adott a szeretett 125-ös ETZ-m (89-es elektronikus gyújtású). Tökéletesen működik, minden kifogástalan, csak az alapjárat néha nem stabil. Sokat fogyaszt (5l+), gondolom régi darab, felfuratom 150-es re a hengert a Táborinál.

Miután újra összerakom, szépen működik, a járatás is telik, persze sokat kell után állítani ahogy kopik...
Letelt 850km a bejáratásból elkezdem dinamikusabban használni. Nem hiszem hogy ezért, de itt kezdődnek a bajok:

-Gyakorlatilag nincs alapjárat. Alacsony fordulaton leáll, általában nehéz beindítani. Karbi belövése után egy darabig kifogástalan, aztán megint ugyanaz.

Ezután átteszem a gyújtást 2.5-re:

-Sokáig kifogástalan, aztán: Leáll utógyújtással alacsony furdulatnál, a helyzet egyre rosszabb, van hogy inditásnál 10 rugás, aztán beleremegnek a házak olyat robban a kipufogóban. Aztán indul.

Elmegyek a futár motoros boltba, a Zichy Jenő utcába Pesten, ahol azt az infót kapom, hogy 2.8-ra kéne tenni a gyújtást, s egy 150-es karbit is veszek:
- Otthon gyújtás beállít szépen muzsikál, barátnőmmel megyünk motorozni. 10 perc, aztán egy domb tetőn már leáll, kis fordulaton, 2 km-es lejtő, nem kellett sokat nekifutni beindult, aztán hazafele még egy megálló. Onnan sehova tovább egy órát szenvedtem vele mire beindult. 2000 alatti fordulaton azonnal leállt.

Sokat pöfögött helyben magas fordulaton míg felöltöztünk, aztán indulás: A motor baromira rángat, nem pörgi ki magát. Rátapadok a kuplunggal, sok kis gázfröccsel hazaérünk.

Innentől katasztrófa:

-Karburátort kicserélem: nem sikerül beállítani (még sose lőttem be új karbit, de mennie kéne, leírás alapjhán csinálom, nem hasra ütésre.). Nem indul könnyne, nem forogja ki magát, rángat.

-Oké, nézzük meg jobban a karbit: -Fúvókákra semmi sincs írva. Úszószintet beállítom 29-32 milire. Kitisztitom. Egész jól állítható, mármint az eddigiekhez képest. De ugyanúgy rángat nem pörgi ki magát. Adok több benzint a súbertűn állítva. Nem javul eléggé. (Szívócsonkrfa nem megy rá csak félig..)

Utána:

-Gyújtást visszateszem eredetire: 2.9-3.0 , semmi nem javul
-Gyújtás vissza 2.5-re, sokkal jobb, már lehet vele menni Smile, továbbra sem, forogja ki magát, rángat. Alacsony fordulaton váltok feljebb, leáll, 4.500-5000 között ránt...

Van valami ötlet mit kéne csinálni vele?
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu