hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-07-21 09:03:28

Menetzárlatos a gyújtótrafó (arra gondoltál a tekercs néven, ugye?)
Mivel ott durván 10ezer voltos feszültségek csattognak előfordul, hogy a rezgéstől, melegtől, idő vas fogától, rossz beállítástól, áthúz a tekercs menetei között a szikra és össze is hegeszti. Mivel melegszik egyre több menet ég össze, csökken a trafó teljesítménye és egyre több energiát pazarol a fűtésre.
Persze üzem szerűen is melegszik valamennyire, de 40-50foknál nem illik melegebbnek lennie.
Melegedés közben a vezetékek is közelebb kerülnek, tehát így függ össze a meleggel a gyújtáshiba.

Az autó trafóval az a baj, hogy lényegesen alacsonyabb vibrációra és nagyobb teljesítményre (több henger) van kitalálva. Tehát a zárásszöget negyed akkorára kellene venni hogy ne égjen le a trafó (már leégett, szóval neked ez nem megoldás)

Legjobb, ha megfelelő MZ trafót teszel bele, mert annak a méretezése felel meg az MZ számára.

A rossz akku nem teszi tönkre a trafót, de tud ugyan olyan hibajelenséget okozni mint egy rossz trafó.
A rossz trafó (nem oda való trafó) viszont tud akku hibát okozni a lényegesen nagyobb áramfelvételével.

Valóban nem szemétből kellene összerakni a motort, ekkor sokkal megbízhatóbb lenne. Ha üzembiztos motort akarsz, akkor muszáj rá költeni.
Néha olyat cserél ki az ember ami végül nem is volt hibás, de a hibakereséshez szükség volt rá. Ez benne van a dologban. Ezek tartalék alkatrész készletemet bővítik.

Egy akku és egy trafó szükséges ahoz a motorhoz. Más baja szerintem, nem volt amikor itt voltál.
Ja és neked van olyan extrém előgyújtásod? Na azt is állítsad vissza szépen a gyári ajánlásra.

Ja és cserélj gyertyát is, mert a rossz gyújtás miatt biztosan beköpte és bekormozta rendesen és az is tud ilyen szívást okozni, tehát új trafó, új akku, új gyertya.
A Super Brisk nekünk nagyon bevált és nem drága.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu