hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Intravénás_benzinfaló - 2008-06-12 09:37:29

a németek okosak voltak,gyakorlatilag a 125-150 és néhány eleme a 250,251nek csereszabatosak egymással.a 250esnek szerintem csak nagyobb a generátor teljesítménye,gyakorlatilag ugyan úgy néz ki,ahol a megszakitó bütykös tengelye van\volt abba furatba be kell menni a hall jeladónak is,ami kicsit para lehet az a vezérlő doboz elhelyezése ill. a hűtés megoldása.a saját gépemen az akksi fölé tettem a légszűrő fedőlapra(csepp alakú fémlemez)két lemezcsavarral,épp hogy hozzáférek a légszűrő csavarjához,a hűtést meg a szabad levegő és egy bekapcsolható ventillátor végzi el.jópofa lett ez a szerkenytű amit a Janka Peti csinált,ugyanolyan mint a gyári mz doboz csak a mai kapható alkatrészekkel van összeszerelve, ha valami bedöglik netán(ez ritka,csak rossz bekötés esetén ill, túl melegésnél) akkor 100ft-os összegekből javitható.A mutatóid hogyan törtek el?
érdekes,nekem is van két ránézésre 7mm-es furat a fényszóróházban,de elképzelésem se volt róla hogy oda megy a rögzitő.Nekem sose volt a motoron ilyen,szigszaaggal ragasztottam oda,amíg nem találok más megoldást,hát most ki is próbálom,ha müanyag akkor nem sok jövőt igérek neki mert a rezonanciától el fog törni.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu