hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-05-20 14:11:08

féked fele működik és azt kérded, okozhat e problémát? :D

Karmantyú csere erősen javallot.
Egyrészt akkor nem fog szorulni, másrészt akkor érni is fog valamit a féked.

féknyerget leszerelni, fékdugatyúkat kiszedni, de nem fogóval!!! hanem vagy óvatosan kipumpálod a fékkarral, hogy mind a kettő kijöjjön, vagy miután a fékfolyadékot leengedted, sűrített levegővel könyedén kijön. Kezedre vigyázz, mert nagyot tud durranni. Én rongyot teszek mindig mögé, és akkor el sem repül.

Naszóval ha kiszedted mindkettőt, benzinben, gázolajban, vagy brigéciolban gondosan kimosod, tiszta rongyal sterilre törölgeted, a járatokból sűrített levegővel kifújod a maradék mosogató anyagot.

Ha megszáradt, berakod az új és előzőleg fékolajba beáztatott karmantyúkat. Utána a dugatyút is bekened fékolajjal, és akkor óvatosan, de határozott mozdulattal és vigyázva hogy ne feszüljön be, kézzel!!! be lehet tolni könyedén ütközésig.

Ez után letörölgeted kívülről, hogy tiszta legyen, povédő gumi a duggatyúra (ezt is érdemes cserélni) majd kompletre összerakni, légmentesíteni új olajjal és legalább dot4-el. (nem drága a magyar zöldflakonos és teljesen jó)
A fékbetétek tisztaságára vigyázz, mert kicsi olajtól is kuka lesz. Tárcsáról még az összerakás elött érdemes féktárcsa tisztító srayvel, letakarítani minden szenyeződést.

A fékhatás a fékbetétek bekopása után jön meg, az elején természetes hogy gyengébb, de ha az egyik dugó szorul akkor biztosan nem lesz jó.

Én rozsdamaróval szokatam finoman lekenni a féktárcsát, ez picit megmarja, és zsírtalanítja, és segíti a betét bekopását.

Ja és ha javasolhatom a szürke betétet válaszd, mert igaz hogy gyorsabban kopik (két fúrás között nem kell cserélni, tehát azért pár szezont kibír), de sokkal jobb a fékhatás azzal. A piros betét igaz hogy örök életü, de nem is igazán hatákony és könyebben meg is ég. Ha túlmelegszik akkor el is tünik a fékhatás örökre. Szürkénél ilyet nem tapasztaltam, melegen picit csökken a fékhatás de ez minden utcai betétnél így van.

Ja és véletlenül se csiszolgasd a betét felületét, gyárilag jól van ez megcsinálva, síkra úgy sem tudod csiszolni, és ha csak egy ponton fekszik fel akkor megég és megintcsak kuka bármelyik betét.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu