hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. december 01. vasárnap 
Elza

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Nfsman - 2008-05-14 00:35:13

Hello all! Az lenne a kérdésem, hogy az miért van az ETZ-men (215-es) hogy 4. fokozatban alapjárattól 3000-ig nem mondom, hogy akezem letépi :D, de gyorsul szép fokozatosan. 3000-nél akármit csinálok a gázzal, visszaengedem, odahúzom, csak dadog és az istenért nem képes 60-65km/h fölé menni, csak hatalmas küzdelmek árán... tudom tudom, jön a szöveg, hogy kapcsoljak vissza :D itt a gubanc... nincs 3. fokozatom, 2.-ban a 60 meg eléggé sok :) szal a kérdés a következő: Ti is találkoztatok már ilyen teljesítmény kieséssel 3000-es fordulat körül? Gondoltam én már arra, hogy utángyártott kipuffom van, kopott is egy kicsit a karbi... talán ezek miatt van. Az előgyújtás 2,8mm-re van állítva a FHP előtt, a henger fúrott, azóta kb 7000km van benne.
A köv kérdésem pedig az lenne, hogy kinek milyen tapasztalatai vannak a BING karburátorokkal? Ill. még annyi, hogy akinek van az legyen szíves írja le, hogy miben jobbak a gyári karburátoroknál? Fogyasztás, teljesítmény... stb, amilyen részletesen csak lehet :) előre is köszönöm a segítséget!

Üdv: Zoli!
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu