hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


feri2360 - 2008-05-12 04:31:14

"ez benne van a pakliban,de nem biztos hogy az a 8literes fogyasztás szerelési hiba" "hogy elég ha nem tarja karban a motorját a gazdája" Nem olvastad el figyelmesen, amit írtam, vagy nem érted. Az illető kifejezetten büszke volt a szaktudására, tanácsokat osztogatott, pénzért szerelt. Tőle nem fogadható el, hogy 8 literes fogyasztású gépet varázsoljon. "hhez hasonló országos baklövést bármelyik kezdő elkövethet,hisz ebből tanul" OK, tanuljon, de miért én fizessem meg a tanulópénzt? Nekem az a gép már nem kell. "aki beleveri a blokkba a csapágyat, annak elmentek otthon" Nem világos, miért adsz szerelési tanácsokat. A baj ott kezdődik, hogy az önjelölt sufniszerelők 90%-a nem olvas el semmit szerelés előtt, se szervizkönyvet, se a tanácsaidat, se semmit. A berohadt tengely és az szétvert öntvény közé pedig ne tegyünk már egyenlőségjelet. Sajnos nekem még a profi szervizekkel és szerelőkkel (autó) is kifejezetten rossz tapasztalataim vannak, a házi szerelők produkcióitól pedig irtózom. Ez van. Ha lehetne kapni újan ETZ-t, azt vennék. Fiatalkoromban vettem is újat, még a kötelező szervizre sem vittem el, hogy ne nyúljon hozzá más. Én végeztem el minden karbantartást, nem is volt soha semmi baja. Ismerősnek adtam el (1000x megbántam, dehát a családi nyomás...), végig tudtam a sorsáról, 13 év után visszakerült hozzám. Bontatlan blokk, gumikat kivéve minden eredeti rajta, összes elektromos cucc is, még az indexburák, fényezés is. Átnézés, olajcsere, zsírzás, fékfelújítás, lánccsere, vizsga, motorozás. Ennyi. 22 éves, 33 ezer van benne és tökéletesen üzembiztos. A vezetékelésében egy forrasztás, egy saru sincs, ami ne gyári lenne, szigetelőszalagot nem látott. Nem baj, ha nem cserélem el egy 5-10 ifjú tulaj által szétcseszett példányra? Jövő szezonra be volt tervezve egy CBF 500 (na persze az ETZ-k maradnak, városban azokat használom továbbra is). Sajnos leállt a gyártás, az utolsó új példányokat mostanában adják el. Jövőre már csak használtat vehetek, de nem fogok. Ha nem lesz injektoros változat 2009-re (a karbis nem felel meg a mostani euro-3 előírásnak), akkor majd veszek valami mást. Csak azért írom le, hogy értsd, mi a felfogásom. De nincs semmi gond, én megértem és elfogadom, hogy ti szerelni szerettek. Én meg nem.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu