hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2025. január 18. szombat 
Piroska

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-03-20 21:36:14

ja
sok karbis gépek a szinkronra a leg érzékenyebbek. Gyakorlatilag olyan jelenség alakul ki egy erősen aszimetrikus hangolásnál, mint amikor az MZ-n túlzottan betekered a levegő csavart.
Alapjárat instabil, nehezen veszi a fordulatot, alacsony terhelésen nehezen kezelhető. A levegő csavar itt is megvan, de azt fülre nem lehet beállítani mint az MZ-t. Szintén a fordulatot kell figyelni, de gyakorlatilag csak precíz fordulatszám mérővel lehet (nem a sajátjával mert az nem elég érzékeny) A 4 henger miatt nagyon picit befolyásolja a fordulatot az egyes karbi beállítása. Miután belőtted, szinkronozni kell, és utána megint levegőcsavarokkal kell játszani.
Gyakorlatilag én ezt a saját motoromon sem csináltam. simán 2.5 fordulat a szervízkönyv ajánlása szerint az összes karbi, és utána szinkronozok. Ilyenkor a fogyasztása is feltünően kisebb mint más beállítással.

Esetleg egy CO szonda sokat segíthet fordulatszám mérő helyett.

Szerencsére a Japánok tudtak tervezni és más állítási lehetőség nem is szokott a karbikon lenni :) Illetve a levegőt sem érdemes eltekerni, az nem mászik el, csak a szinkron.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu