hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-02-29 18:09:13

Vitatkozzunk? Jó.

A diódáknak 0,6Vos nyitóírányu feszültségre van szüksége, vagyis ha 2 diódán folyik a műszer árama azonnal látszik hogy az nem egy dióda mérése.

Ha záró irányba mérem, akkor 2 azonos ágban lévő diódának kell zárlatosnak lennie, ahoz hogy bekövetkezzen az amit leírtál. Ennek roppant kicsi az esélye, de ha bekövetkezik akkor az elöbb említett 0,6V miatt egyértelmüen látszik a műszeren, hogy nem egy zárlatos diódát mérek, hanem egy nyitóirányban lévőt.

Ekkor kell már picit gondolkodni, és tovább méregetni, de ennek ellenére elég jól meg lehet találni a hibás diódákat.

Tehát nem kell szétszedni, hogy bárki megtudja baja van a diódahídnak, és nekem ahoz sem kell szétszedni, hogy megmondjam melyik diódák a hibásak, de ahogy leírtam jó esélyel bárki megtalálja a hibás diódákat.

Ugye jellemzően zárlatosak szoktak lenni a diódák, és általában 2nél több nem szál el. Ha a dióda zárlatos, akkor nagyon nem zavarja az áramkört a többi rész, mert hülye lesz 0,6V felé menni amikor a zárlat felé is mehet az áram, vagyis ahol zárlatot mérsz ott vagy a konkrét dióda zárlatos, vagy valaki átkötötte dróttal, esetleg 3 dióda zárlatos, de akkor a többi dióda is tönkremegy, a túláramtól, tehát egyben cserélheted mind a 6ot.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu