hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-02-23 15:22:27

Kevés a levegő avagy sok a benzin, így első tippre.
Ha a levegő csavarra nem reagál akkor vagy eldugult a levegő csatorna, vagy jóval több benzint kap a szükségesnél.
Ennek is több oka lehet. Szivató szelep nem zár le (rövid, feszülő bowden, rossz tömítés) uszószint nem stimmel, vagy felcserélted a fúvókákat.

A szivató fúvvóka méret nem sok mindent befolyásol, hiszen az csak a ráhúzott szivatónál érvényesül, karbit pedig meleg motornál visszatolt szivatóval kell állítani.

Mivel már az alapjáratot sem tudod beállítani, vagy dugulás a levegőjáratokban, vagy rossz fúvóka méret lehet a probléma. Alapjáraton ugyanis a súbertű esetleges hibás kialakítása sem érvényesül...persze a hibás beállítása az beleszólhat.

Tehát ha szivató bowden nem feszül, fúvóka méretek gyári értéken vannak. (ha kisebbre veszed azzal nem a fogyasztás csökken, hanem a motor élettartama) A levegő járatok is átjárhatóak, akkor told lejebb a súbertűt. Ha jobb lesz a motor akkor tovább, ha roszabb akkor viszább. Aztán kezdheted az állítgatást.
Kezdeti állapotnak a levegő csavar a teljesen becsavart helyzettől 2-3 fordulat kifelé.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu