hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-02-09 17:52:28

namost innán már csak kis logikával lehet tudni mi a gond. Próbáld meg magadtól kitalálni, de hogy ne verjenek meg, elmondom a megfejtést.

Tehát amikor nincs töltésed azaz nem dolgozik a generátor akkor nem világít.
Ha a generátor oldalon 0volt a fesz akkor ebből következik, hogy az akku oldalán is annyinak kell lennie, legalább is a lámpánál, mert az akkuban tudjuk hogy van fesz.
Amikor felpörög a generátor el kezd világítani a lámpa, vagyis abban is biztos lehetsz hogy testelve van lámpa akku felöli része.
Miután a motor leáll amikor lámpát kapcsolsz ebből következik hogy ekkor kötöd össze a visszajelző testelődött felét a gyujtással amin eddig ott volt a z akku villanya.
A kapcsolási rajz alapján máris eléggé leszűkítetted a lehetséges zárlati helyeket.

Azonban a tapasztalatom alapján én a km órában a skálaizzó foglalatának zárlatára tippelnék.
Itt a saruk szeretnek összeérni.

Ezen felül jellemző a rosszul összedugaszolt vezetékezés, tehát ne oda dugd ahol volt, hanem nézd át hogy valóban oda való e.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu