hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-01-29 09:18:16

amúgy ha az a vágyad, hogy egyedivé tegyed akkor lelked rajta, de ne azért tedd mert attól jobb lesz, mert amint elmondtuk attól nem lesz jobb.
Nekem az jött le az elmondásod alapján, hogy a rossz dobféket nem megjavítod, hanem átalakítod tárcsára. Ennek nincs értelme.
Ugye egy motornál a kezelhetőség a lényeg. Hiába van über jó cuccokkal teli ha kezelhetettlen. Az ETZ-t jól kitalálták. Persze van mit finomítani rajta, de általában nem azok a dolgok amit előszeretettel tuningolnak.

Többnyire az is jelentős javulást okoz, ha szakszerüen összerakják. Valószínüleg az én ETZ-mre ülve nem jutna eszedbe tuningolni, pedig meglepően kevés különbség van a gyári ETZkhez képest.

A fékben anyit módosítottam, hogy fém fékcső és egy Yamaha főfékhenger került rá. Ez utóbbi is a megbízhatóság miatt érdekes. A fém fékcső pedig a kezelhetőséget javítja. Ja és a betétnek sima 500HUFos szürkét használok. Amíg hideg addig túl erőset harap, de bemelegedés után nagyon jól kezelhető lesz. Haveromnak valami csúcskategoriás ducatti betétei vannak, de még így is irigykedik az én fékem kezelhetőségére :)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu