hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 29. péntek 
Taksony

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-01-28 16:47:49

Najó, az igazsághoz hozzátartozik, hogy a dobfékes TS-en én is teljesen egyszerre használom a fékeket, mert a legjobb fénykorukban sem voltak olyan erősek hogy gondot okozzanak. Ugyan így a Jawan is egyszerre használtam, de az hosszú és nehéz motor volt. Igaz annak a dupla kulcsos dobféke majdnem olyan erős mint az ETZ tárcsaféke, de azért kellet a hátsó is a súlyeloszlás miatt. Bár sima fékezéskor ott már csak elsőt használtam, de vészfékezéskor sokat dobott a lassuláson.

Az ETZ-n és a Hondámon elhanyagolható a hátsó fék használat mert elég nagy teljesítményü az első fék.

A legtöbb sportmotor olyan, hogy az első fékkel bármikor meg lehet emelni a motor hátulját ezért felesleges ezeken a hátsó fék használata. Egy utcai Heidenau gumival jól bemelegítve az ETZ is képes megemelni a hátulját intenzív fékezéskor. Van hogy már a motorféket is csak finoman kuplungal engedem rá mert már attól is riszálja a seggét.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu